candersson ▲

Alla inlägg under september 2012

Av CECILIA - 30 september 2012 12:53

Vaknade väldigt sent idag, blev en lång kväll igår, haha. Idag så ska jag ut och träffa några kompisar, så jag får väl skynda mig nu för jag sitter fortfarande i pyjamas!

Av CECILIA - 29 september 2012 10:00

Igårkväll gjorde jag en ny header. Den förra var väldigt somrig, denna som jag har nu är lite mer höstig.

Vilken tycker ni bäst om?

 

 

Av CECILIA - 28 september 2012 16:06

Ursäkta för sen update, men jag stack ut och fotade lite när jag kom hem från skolan.

Imorgon åker jag troligen till min pojkvän med en kompis, men det är inte säkert än, vi får se.

Här är två bilder som jag tagit idag.

 

Av CECILIA - 27 september 2012 16:11

Sitter i soffan och myser med hunden, kommer nog stanna här resten av dagen! Imorgon är det fredag och snart är det helg, mer update då!

Follow on Bloglovin

Av CECILIA - 26 september 2012 15:09

Jag gjorde lite varm choklad när jag kom hem från skolan, nu ska jag göra lite engelska!

Av CECILIA - 25 september 2012 15:57

Igårkväll fick jag äntligen min iPhone. Detta blir min tredje, jag och mobiler är verkligen ingen bra kombination!


Av CECILIA - 23 september 2012 18:20

Har inte varit hemma idag heller, har letat efter en ny iPhone. Jag har en tendens att ha isönder alla mina iPhones, såklart så finns det inga nånstans! Nu är jag iallafall hemma och ska bara lata mig framför TVn.

Av CECILIA - 22 september 2012 15:00

Jag ska vara i Danmark hela dagen idag, återträff med konfagruppen, så detta fick bli ett tidsinställt inlägg, bara för att hålla uppdateringen på topp.

Vad har ni för er idag?

Ovido - Quiz & Flashcards