candersson ▲

Alla inlägg under oktober 2012

Av CECILIA - 31 oktober 2012 17:28

Och så var det kväll igen..

Jag har verkligen inte haft tid till att blogga idag, har varit med Johanna hela dagen.

Nu försöker jag leta rätt på lite kläder inför imorgonkväll, det går inte så värst bra, börjar känna lite panik faktiskt..


OCH HA EN FORTSÄTT LÄSKIG HALLOWEEN PÅ ER!


Av CECILIA - 30 oktober 2012 14:48

Såg dessa fina roserna på köksbordet imorse. 



 

 

Av CECILIA - 29 oktober 2012 11:21

Kör på stort idag! Brukar vanligtvis bara äta en macka men jag blev himla sugen på flingor, så det fick det bli!

Skulle egentligen ut och fota idag med en kompis, men det blev lite ändringar, vädret visar inte heller sin bästa sida.. Jag får se vad dagen har att bjuda på helt enkelt.

Vad ska ni göra idag?


 

Av CECILIA - 28 oktober 2012 17:44

Förlåt för sent inlägg men imorse, vid halv tio -tiden åkte jag på tävling, älsklingen var också där och tävlade så efter när vi skjutit klart så stack vi hem till honom.


Har virat mitt täcke runt mig, ja, jag fryser verkligen så mycket, hela jag är en istapp.. Jag vet inte vad det är för fel på mig? Jag antar att jag har dålig blodcirkulation..



Av CECILIA - 27 oktober 2012 13:03

Vaknade frysandes idag, det hade varit minusgrader inatt så hela gräsmattan var vit.

Usch, jag vill inte ha snö, det kan komma på julafton och försvinna dagen efter!


Jag har dammsugat hela huset, har lite fler saker att göra här hemma..

Mer uppdatering senare!


Av CECILIA - 26 oktober 2012 15:11

Hejsan!

Skolan har varit rätt okej, fick tillbaka NO provet och kollat på en konsert från ett gymnasium.

Snart sticker jag och tränar, måste prata lite om tävling på söndag.


GLÖM INTE ATT JAG GÄRNA GÖR BLOGLOVIN BYTE!

Av CECILIA - 25 oktober 2012 17:23

Åh, jag blir så sjukt sugen på att göra en tatuering (eller kanske fler) när jag ser bilder som dessa! Har länge velat ha en tatuering och när jag har pengar så ska jag skaffa en!

Min mamma är ganska emot det, men det bryr jag mig faktiskt inte om, haha!

Har ni en tatuering?


Av CECILIA - 24 oktober 2012 16:45

Just nu: plugg med musik och te.

Glöm inte följa mig på bloglovin! Länk finns i menyn till höger!

Skapa flashcards