candersson ▲

Alla inlägg under december 2012

Av CECILIA - 31 december 2012 23:45

GOTT NYTT ÅR PÅ ER!


Av CECILIA - 31 december 2012 17:00

Ja, såhär kommer jag se ut ikväll, en svart klänning med leopardmönster, det blir inget glitter för mig inte, haha! Hoppas ni får ett bra nyår!


Av CECILIA - 31 december 2012 12:08

Då är det sista dagen på året! Året har gått riktigt fort, eller är det bara jag som tycker det?

Jag ska vara hos Tmmy och hans familj ikväll, det ska bli jättekul!

Vill även passa på att säga TACK! Jag fick besöksrekord igår, ni är bäst!


Av CECILIA - 30 december 2012 19:39

Har du torra och sköra naglar? INGA PROBLEM!

Trinds Nail Protector innehåller protein som ger styrka och fuktgivande effekter på nageln.

Sedan har vi Trinds Base Coat som som ger en jämn yta och hindrar

naglarna från att missfärgas av nagellacket.


Om du inte har provat det så tycker jag att du verkligen ska göra det!


Av CECILIA - 30 december 2012 16:01

Jag har fått en hemsk huvudvärk så jag kommer troligen stanna i soffan resten av kvällen, choklad-dricka (heter det ens så?) och vindruvor får hålla mig sällskap, haha!


Av CECILIA - 29 december 2012 17:55

Jag och mamma åkte in på mellandagsrean vid middag. Jag trodde att jag skulle hitta jättemycket saker, men jag fick bara med mig 5 saker hem, en vinröd tröja från Gina, en BH från Kappahl, ett par örhängen från Glitter, strumpbyxor från Åhlens och en klänning från Puls.






Av CECILIA - 29 december 2012 11:23

Fotade lite igår med mitt nya objektiv, jag älskar det! Det var lite svårt i början, men nu har jag lärt mig hur det fungerar, det kommer bli en hel del bilder som tas av det objektivet, hihi!



TAMRON AF 70-300mm F/4-5.6

Ovido - Quiz & Flashcards