candersson ▲

Alla inlägg under februari 2013

Av CECILIA - 28 februari 2013 16:10

Gott med fruktsallad när man kommit hem från skolan.

Melon, kiwi och banan, perfektion!



Av CECILIA - 27 februari 2013 18:48

Nikon D3100 / TAMRON AF 70-300mm F/4-5.6

 


 


 

 

Av CECILIA - 27 februari 2013 15:01

Äntligen skiner solen, det har jag väntat på i flera veckor nu! Skönt att slippa all jobbig snö.


Jag slutade vid två idag, har inga läxor att göra, det blir nog att se några avsnitt av W.I.T.C.H, jag har blivit helt beroende av det igen! När jag var liten så kollade jag alltid på det, hade böcker, halsband, muggar och dockor med W.I.T.C.H på, haha!


Av CECILIA - 26 februari 2013 15:10

Ikväll är det tävling som gäller! Ska ladda upp med lite vattenmelon och kiwi (såklart!).

 

Just nu sitter jag och kollar på TV, jag har inga läxor som måste göras

så jag kan bara ta det lugnt.


Av CECILIA - 24 februari 2013 10:46

Sitter just nu framför TVn och äter frukost, jag har blivit helt förälskad i vattenmeon och kiwi!

 

Idag ska jag ta det lugnt och ladda upp inför skolan imorgon,

önskar att jag hade en veckas lov till!

Jag ska faktiskt sätta igång ett avsnitt av W.I.T.C.H, jag har fått en riktig nostalgi-kick!



Av CECILIA - 23 februari 2013 16:13

Igår fick jag hem armbandet som jag vunnit hos Linn, det är jättefint!


Ovido - Quiz & Flashcards