candersson ▲

Alla inlägg under april 2013

Av CECILIA - 30 april 2013 14:43

Sitter och väntar här hemma på mamma och pojkvännen just nu.


När de kommer hit så ska vi börja gå mot en by som ligger här i närheten, de ska ha ett bål där och vi ska grilla lite korv och marshmallows hade vi tänkt. När vi kommer hem så ska vi kolla på film och bara ta det lugnt, jag tror det kommer bli en supermysig kväll!


Nu ska jag bädda min säng och leta fram varma kläder!


Av CECILIA - 29 april 2013 16:04

Jag spenderade hela helgen med Timmy och hans familj.


På lördagen så tog vi det mest lugnt, Timmy försökte lära mig spela Skyrim, även om jag inte fattar så mycket så är det ganska kul, haha! Vi åt jättegod mat, oxfilé med pastasallad, mums!

På söndagen så kollade vi på Death Race 1 och 2, grymt bra! Vid fem blev vi hämtade av Timmys bror för att äta middag hos hans bröders pappa, det blev kycklingspett och flintastek med pommes, lika gott det med! Så jag kan väl säga att min helg var riktigt lyckad!




Av CECILIA - 28 april 2013 18:15

Det var ett tag sedan jag gjorde detta! Ska försöka bli bättre på det!

 


Av CECILIA - 28 april 2013 12:30

Min katt, Mamma-Kis (jag döpte henne när jag var tre år, därav det konstiga namnet), lekte modell som vanligt. Jag var ute och fotade lite blommor och såklart så ska hon komma och ställa sig framför kameran, haha. Vad tycker ni om bilderna?

 

Nikon D3100 / TAMRON AF 70-300mm F/4-5.6



Av CECILIA - 27 april 2013 17:15

Letade runt på youtube och hittade denna underbara covern av Taylor Swift's Trouble och Justin Bieber's As Long As You Love Me.

Herregud så bra han är, och det är ganska häftigt att han gör alla ljuden själv!


Av CECILIA - 27 april 2013 09:32

Detta är en sådan typisk "vara hemma och lata sig" -dag.


Men inte för mig! Om en timme ska jag hoppa in i duschen och göra mig iordning för sen ska jag hem till pojkvännen. Min hund, Etna, ska även följa med, så mysigt! Imorgon ska vi grilla med hans bröder och deras flickvänner, kanske några andra, jag är inte

helt säker, men det ska bli superkul!


Min fot har inte blivit bättre heller, jag får väl be pojkvännen massera den! Nä, jag ska inte vara diktatorflickvännen, haha!


Av CECILIA - 26 april 2013 14:50

Sitter och äter flingor innan jag drar till träningen.


Det kommer nog inte gå så bra, råkade nämligen skada foten på idrotten idag. Jag tror att min fot har låst sig eller gått ur led så det gör ganska ont att lägga vikt foten, men jag får helt enkelt göra mitt bästa!


Jag hade NO -prov idag och det kändes faktiskt ganska bra! Det var några frågor som jag inte var helt säker på men i övrigt så kändes det helt okej!



Ovido - Quiz & Flashcards