candersson ▲

Alla inlägg under maj 2013

Av CECILIA - 31 maj 2013 15:21

Åååh, jag vill ha sommarlov nu!


Jag vill åka till Lindö, jag var där förra året och det var sååååå härligt! Jag, pojkvännen, hans familj och möjligtvis min mamma ska dit i år igen. GUD VAD JAG LÄNGTAR!


Några bilder från förra året på Lindö.

Av CECILIA - 30 maj 2013 18:53

Har precis kommit hem från en timmes lång powerwalk.


Jag tog med mig hunden ut och nu sitter vi båda här hemma och är riktigt trötta! Nu ska jag ta en dusch och vänta på att mamma kommer hem.


Av CECILIA - 30 maj 2013 15:28

Har gjort en supergod banan -och rabarbersmoothie.


Jag tog lite av vad som fanns hemma och resultatet blev faktiskt väldigt bra!

Hittade några bananer och lite rabarbersaft i kylen, haha. Kanske inte det nyttigaste man kan ha men strunt samma! Nu ska jag skicka iväg lite arbeten till mina lärare!



   

Av CECILIA - 29 maj 2013 14:16

Jag har bara inledningen kvar på mitt SO-arbete kvar sen är jag klar! Vi har haft så himla mycket att göra, men när detta är klart så har jag inget kvar. Jag vill bara sluta skolan och ha sommarlov! Nu måste jag äta upp mina knäckemackor och sätta fart med arbetet!


Av CECILIA - 28 maj 2013 15:38

Jag var och fiskade i söndags med pojkvännen, hans bror och hans pappa.

Jag har insett att jag är riktigt dålig på flugfiske, men kul var det!


Nikon D3100 AF-S NIKKOR 18-55mm

 

             

Av CECILIA - 27 maj 2013 15:55

Jag har precis kommit hem från skolan och snart är det träning som gäller.


Jag ska även försöka hinna göra lite skolarbete inna jag drar dit, har två inlämningsuppgifter som ska in denna veckan, stressigt! Nu måste jag sätta fart!


Av CECILIA - 26 maj 2013 18:15

Det märks att sommaren är påväg!

Alla äppleträden och körsbärsträden här hemma är fulla med vita blommor!

 

Nikon D3100 AF-S NIKKOR 18-55mm

 


 


 


Ovido - Quiz & Flashcards