candersson ▲

Alla inlägg under juni 2013

Av CECILIA - 30 juni 2013 14:13

Här är några bilder från Jönköping igår.


Tyvärr så kom inte pojkvännen med i landslaget, men han är ändå en av de fjorton bästa korthållsskyttarna i Sverige, jag är så stolt!

Idag ska vi in till stan för att leta kläder till mig som jag ska ha med mig på Lindö, kan inte fatta att vi åker om sex dagar!


Av CECILIA - 29 juni 2013 19:30

Ni har säkert sett dessa videor innan, men jag tycker de är så himla roliga!


Av CECILIA - 28 juni 2013 15:37

Vädret har bara blivit sämre, knappt någon sol och det blåser..


Jag har precis stigit ur duschen, nu jag ska packa till ikväll, jag ska ju till pojkvännen eftersom vi åker till Jönköping imorgon. Vi stannar där hela dagen så jag kommer göra ett tidsinställt inlägg.


Ur akrivet.


Av CECILIA - 28 juni 2013 08:49

Det ser ut att bli riktigt fint väder idag, lite synd att det blåser bara!


Ikväll ska jag till pojkvännen för imorgon så ska vi upp till Jönköping, han ska vara med i uttagningen till landslaget. Hoppas han kommer med, det hade varit jättekul!

Jag ska mest följa med som ett stöd, haha! Jag har ändå inget bättre för mig

och jag älskar ju att åka långa bilturer!


Av CECILIA - 27 juni 2013 17:26

Idag har jag inte fått något vettigt gjort.


Jag och pojkvännen har kollat på TV hela dagen och nu sitter vi i soffan med våra tre kattungar, jag vill spendera så mycket tid som möjligt med dom innan de åker till sina nya hem.


Av CECILIA - 26 juni 2013 13:30

Tidsinställt.


Jag är troligen hos Oscar nu, om det är fint väder så kanske vi solar eller badar i hans pool. Om jag hade haft ett busskort, ni vet sommarkortet, så hade vi säkert åkt runt till en massa olika ställen, men nu har jag inte det tyvärr, jag har ändå en hund som jag måste hem till innan det blir för sent.


Av CECILIA - 25 juni 2013 12:48

Nikon D3100 / TAMRON AF 70-300mm F/4-5.6

 


Ovido - Quiz & Flashcards