candersson ▲

Alla inlägg under augusti 2013

Av CECILIA - 31 augusti 2013 17:32

Bild ur arkivet.


Huvudvärken har faktiskt släppt lite, men jag tror att jag behöver läsglasögon..

Så fort jag ska läsa eller skriva så spänner det vid tinningarna.

Ikväll ska jag ut med några kompisar, jag åker om någon

timme så jag får börja göra mig i ordning nu!

Av CECILIA - 31 augusti 2013 11:11

Jag tror ni har sett bilder förr, men jag har absolut INGA bilder för tillfället.


Idag ska jag bara ta det lugnt, kanske ut och fota eftersom jag inte har några bilder. Jag ska också försöka ta bukt med min huvudvärk som plågat mig i flera dagar..

Av CECILIA - 30 augusti 2013 13:45

Dessa låtarna spelas mest på min sporify för tillfället!

Av CECILIA - 29 augusti 2013 15:22

Slutade tidigare idag, ganska skönt med tanke på hur trött jag har varit. Jag har även gått runt med huvudvärk hela dagen, det gjorde jag igår också, kanske dags för glasögon? Jag ska faktiskt be mamma boka en tid till optikern.


När jag kom hem från skolan så slängde jag ihop en smoothie, tog lite grapefrukt, tigermelon och ananasjuice och mixade det, supergott!

Av CECILIA - 28 augusti 2013 14:56


Nikon D3100 / TAMRON AF 70-300mm F/4-5.6

 

Skolan var väl helt okej, det blir dock lite långtråkigt med alla långa raster, jag tycker det är bättre att ha korta raster så man kan sluta tidigare. Jag har inga läxor, så jag ska bara ta det lugnt, kanske gå en långrunda med hunden.

Av CECILIA - 27 augusti 2013 19:00


Målar naglarna och kollar i Bon Prix medan reprisen av MTV Video Music Awards är på TV.

Av CECILIA - 27 augusti 2013 16:38


Sitter just nu framför TVn och äter en Danio och dricker ananasjuice, supergott!


Jag hade tänkt gå på en långrunda med hunden, jag har inga läxor att göra, eller jo, vi har en till imorgon fast den gjorde jag igår, så nu slipper jag det!

Ovido - Quiz & Flashcards