candersson ▲

Alla inlägg under september 2013

Av CECILIA - 29 september 2013 14:00

Tyckte att detta var rätt snyggt nu när hösten är påväg!

Vet dock inte vart allt kommer ifrån.

Av CECILIA - 28 september 2013 14:00

Bara för att jag är beroende av kakor, hihi.


Om några timmar så blir jag hämtad av pojkvännen, vi ska ju grilla med några som hans familj känner. Vädret är iallafall bra än så länge, hoppas det håller sig bara! 

Av CECILIA - 28 september 2013 11:00

BARA KOLLA.

Av CECILIA - 27 september 2013 16:21

Detta hade jag på mig idag, vi blev fotade inför skolkatalogen.

Inte nog med det, Trelleborgs allehanda kom även till vår klass eftersom det är så många som valt ekonomi och för att det är lång kö för att komma in osv. 


Nu är det iallafall helg och jag ska bara ta det lugnt. Imorgon ska jag hänga med pojkvännen och grilla med några som hans familj känner, hoppas att det blir bra väder!

Jag tror också att jag kommer läsa ut min bok som jag lånade i onsdags. När jag väl fastnar för en bok så skulle jag kunna läsa i timmar!! Kan kanske lägga ut en bild på vad den heter sen.

Nu ska jag dra till träningen!

Av CECILIA - 26 september 2013 17:03

Här är några bilder som jag tog när tyskarna var hos oss på skytteklubben.

Ni får ursäkta den urusla kvalitén men jag fotade med min iPhone..







Av CECILIA - 25 september 2013 14:10

Nikon D3100 / TAMRON AF 70-300mm F/4-5.6

Av CECILIA - 24 september 2013 17:37

Sitter i köket och myser med min lilla hund.


Jag har redan gjort morgondagens läxa, har bara en SO-inlämning kvar som ska in denna vecka, behöver dock lite hjällp från min mamma, haha. 


Idag på idrotten så fick vi spinga i 45 minuter UTAN ATT STANNA. Jag klarade det faktiskt och det var ganska skönt att få det gjort! Nu ska jag gå en runda med Etna och bara ta det lugnt.

Av CECILIA - 22 september 2013 13:44

Jag hade jättekul igår, vi sköt korthåll tillsammans med tyskarna och sen på kvällen så åt allihop middag och tårta. Några pinsammheter uppstod men det behöver jag inte ta här, haha! Annars så var det hur trevligt som helst och jag längtar tills vi ska till tyskland nästa år! Jag fick även med mig lite priser hem (se bilder nedan).


Jag fick denna pokalen efter att ha kommit på tredje plats av både svenskarna och tyskarna i luftgevässkyttet.


Palmen fick jag eftersom det är Trelleborgs sportskytteklubbs 50års jubileum i år. Det andra priset fick jag av tyskarna som ett tack efter att de fick komma hit! Tyskarna fick även en medalj från oss svenskar efter att de varit här.

Skapa flashcards