candersson ▲

Alla inlägg under september 2014

Av CECILIA - 30 september 2014 16:30

Nikon D3100 / TAMRON AF 70-300mm F/4-5.6


För någon vecka sedan hade jag besök av två rådjur som vandrade runt i vår trädgård, de verkade vädigt förtjusta i vårt äppleträd. Lyckades dock bara fånga rådjurskidet på bild.

Det var jättekul att smyga efter dom bakom buskarna, vi fick ögonkontakt flera gånger men de brydde sig inte så värst mycket om mig, utan de fortsatte äta på våra äpplen.

Av CECILIA - 29 september 2014 16:45

En dålig mobilbild från skytte-SM i Sävsjö.


Då var det måndag igen. Kan tycka denna dagen är hemsk, men eftersom jag har träning på måndagskvällarna så blir det genast en bra dag! I övrigt så har det varit en ganska lugn dag, bortsett från tandläkarbesöket efter skolan. Jag har inget problem med själva "tandläkargrejen", utan det är lukten av tandläkarlokal som jag inte klarar av..

Hur har er dag varit?

Av CECILIA - 27 september 2014 16:29

Nikon D3100 / TAMRON AF 70-300mm F/4-5.6


Tog en del close-up bilder ute i trädgården för ett tag sedan.

Mammas vackra gräsväxten fick vara motiv.

Av CECILIA - 26 september 2014 14:50

Gårdagens klädval.


Är nyss hemkommen från skolan, slutade egentligen klockan 13:00 men var tvungen att göra lite matte, gav dock upp ganska fort eftersom jag inte fick någon hjälp, haha..

Ikväll är det skytte som står på schemat och det ska bli så himla kul! (Kan det vara möjligt att man längtar till träningarna så mycket som jag gör?)

Av CECILIA - 24 september 2014 16:49

Nikon D3100 / TAMRON AF 70-300mm F/4-5.6

Av CECILIA - 23 september 2014 17:08

weheartit


Längtar tills jag får inreda mitt egna hus! Jag älskar "gammalt möter nytt" -stilen, är inte så förtjust i de allra modernaste husen där allt är klinkers och vitt. Jag tycker om när det är grovt, mycket trä och bruna nyanser.

Av CECILIA - 22 september 2014 16:34

Nikon D3100 / TAMRON AF 70-300mm F/4-5.6


Samma bild fast olika redigerade, tycker att båda redigeringarna är fina men

den nedre är på något sätt "mysigare".

Vilken tycker ni bäst om?

Av CECILIA - 21 september 2014 14:51

Kom precis hem från stan och fick med mig lite saker hem.

L'Oreal - Superliner Perfect Slim / IsaDora - Velvet Touch Compact Powder

Yves Saint Laurent - Manifesto / Clean - Cotton T-Shirt

Fick även med mig hem det nya Rosa Bandet!


Är så glad över YSL-parfymen, mamma har den själv och jag har varit så avundsjuk på henne så jag betsämde mig för att köpa en egen! Tycker ni om den?

Ovido - Quiz & Flashcards