candersson ▲

Alla inlägg under november 2014

Av CECILIA - 28 november 2014 14:24


Fick stressa mig genom hela morgonen eftersom jag försov mig. Blev sedan skjutsad in till busstationen, min klass skulle nämligen in till Malmö tingsrätt och lyssna på en rättegång. Även om fallet inte var så stort eller jätteallvarligt (trots att det rörde sig om en misshandel) så var det väldigt intressant.


Nu ska jag skicka in ett historie-arbete, äta något och vänta på att klockan ska bli fem

så jag kan börja dra mig mot träningen.

HA EN BRA FREDAG!

Av CECILIA - 24 november 2014 16:05


Nikon D3100 / TAMRON AF 70-300mm F/4-5.6

Av CECILIA - 22 november 2014 17:52

ÄNTLIGEN HAR DET KOMMIT!

Skrev i onsdags att jag fått ett efterlängtat samtal och det var att mitt nya ställ kommit, 

överlycklig och nästantill hyperventlierande bad jag mamma hämta upp det!

Ville dock inte fira i förtid, allt kan ju hända men nu ligger det i min skytteväska här hemma. 


Jag fick själv välja modell och färger, självklart blev det grått, svart och lila som är favoriterna.

Sköt med det igår på träningen och det gick riktigt bra faktiskt, jag måste bara vänja mig vid det. Ska använda det imorgon också när vi möter Kristianstad i skåneserien.

Av CECILIA - 21 november 2014 13:12

Här är några bilder från Hollywood Undead-konserten jag såg förra fredagen.

Gud så bra det var!! Vi fick superbra platser nära scenen, förbandet var grymt, ljudet var bra, allt var bra! Jag kan säga att jag lämnade Danmark med världens största leende!

Bilderna är tagna av min kompis.

Av CECILIA - 19 november 2014 17:25

En bild på mig för en gångs skull!

 

Vaknade och var extremt trött, när jag kom till skolan hade jag värsta huvudvärken (som släppte efter några Ipren). Tror det beror på all stress och dålig sömn..

Dagen blev mycket bättre när jag fick ett efterlängtat samtal! Tänkte berätta vad det handlar om lite senare här på bloggen, vill inte dra förhastade slutsatser så ni får hålla ut ett tag, hihi!

Av CECILIA - 17 november 2014 16:16

Släkten var hos oss i lördags och firade mamma i efterskott, vi åt god mat och hade det trevligt.

   Vaniljpannacotta med bär till efterrätt.

Bordsdekoration med hösttema.

Av CECILIA - 14 november 2014 15:06



IKVÄLL SKA JAG FÅ SE HOLLYWOOD UNDEAD.

Kan inte fatta att dagen äntligen är här!! Har varit ett Hollywood Undead-fan i flera, flera år och ikväll ska jag se dom live i Danmark med några kompisar, det är galet!!

Så nu sitter jag på rummet och laddar upp med deras musik, ska snart börja fixa mig och leta kläder, efter det drar jag till min kompis så vi kan åka, FY FAN VAD ROLIGT DETTA SKA BLI.

Någon av er som ska dit?

Ovido - Quiz & Flashcards