candersson ▲

Alla inlägg under mars 2015

Av CECILIA - 30 mars 2015 16:25

Sitter just nu i min säng och ser ett avsnitt av Game Of Thrones som är förtillfället det enda jag lever på, haha! Om en liten stund ska jag träna och ikväll blir det antagligen ännu fler avsnitt av GOT.


Av CECILIA - 25 mars 2015 19:00

Har gått och blivit helt förälskad i denna serien! Satt i skolan i måndags utan någonting att göra så jag tänkte ge det en chans och nu har jag sett klart första säsongen. Jag har underskattat Game Of Thrones, trodde mest att det var trams men nu förstår jag varför alla tycker om den, haha. Rekomenderar den starkt!

Mina favoritkaraktärer är för tillfället Daenerys och Jon, har ju inte kommit så långt än.

Kollar ni på det?

 

Av CECILIA - 23 mars 2015 16:25

I fredagseftermiddag åkte jag ett antal mil upp i landet för att skjuta i svenska mästerskapen. Jag är otroligt stolt över min insats! På lördagen sköt jag som junior och fick ihop 406,8 poäng, på söndagen sköt jag som senior men landade bara på 400,8. Jag är supernöjd med mitt juniorresultat, det överträffade verkligen mina förväntningar med tanke på hur det brukar gå för mig på större tävlingar. För att gå till juniorfinalen hade jag endast behövt skjuta ynka 0,2 poäng mer, vilket är ganska irriterande, men jag är ändå hur nöjd som helst!


Nedan kommer lite bilder från helgen (ni får ursäkta bilderna på skyttarna då man sköt innanför glasdörrar)!


På väg upp stannade vi till på Max. 


Grundomgång för juniorherrar och damer på lördagen.


Final för juniordamer och herrar.

Prisutdelning. 

På kvällen gick vi till en restaurang och åt middag, dog nästan så goda mina nachos var! 


Seniorherrar och damer på söndagen. Vi stannade tyvärr inte till finalerna utan åkte hem istället, vi hade ju en bit att köra!

Av CECILIA - 19 mars 2015 17:40

Imorgon åker jag upp till Växjö för att delta i årets sportskytte-SM. Godis är köpt och väskan är nästan färdigpackad. Det ska bli jätteroligt, jag har alltid kul på tävlingar och jag hoppas att jag kommer bli nöjd med mina resultat. Det har aldrig gått sådär riktigt bra för mig på större tävlingar, vilket troligtvis beror på mina tävlingsnerver, men mitt skytte har gått jättebra den senaste tiden så jag hoppas att det ska hålla i sig nu också! Dags att sätta TSK på kartan!!


Av CECILIA - 17 mars 2015 19:04

Min fina fina fina hund, Etna.


Nikon D3100 AF-S NIKKOR 18-55mm


Av CECILIA - 13 mars 2015 17:00

Jag hoppas över hela mitt hjärta att Jon Henrik Fjällgren tar hem Melodifestivalen imorgon! Om det är någon som ska få representera Sverige så är det väl ändå han? Jag håller alla mina tummar på honom.


Av CECILIA - 12 mars 2015 19:44

Två foton från gårdagen, tyckte himlen var så fin så jag var tvungen att ta fram kameran.


Nikon D3100 AF-S NIKKOR 18-55mm


Ovido - Quiz & Flashcards