candersson ▲

Alla inlägg under april 2015

Av CECILIA - 26 april 2015 20:06

Igår beslöt jag mig för att ta mig igenom alla säsonger av House (som för övrigt är världens bästa serie!!) Serien har åtta säsonger varan varje säsong har cirkus 22 avsnitt, känner på mig att jag inte kommer få så mycket gjort den kommande tiden, haha! Har iallafall lyckats se hela säsong ett och har precis börjat mig på säsong två.

Nu ska jag äta middag, sen återgå till min älskade Dr. Gregory House.


Av CECILIA - 22 april 2015 17:09

Jag ber tusen gånger om ursäkt för att jag inte bloggat. Jag har haft ganska mycket i skolan, läxor, inlämningar, prov.. Har även varit på en hel del tävlingar. Tyvärr kan jag inte slappna av än, har prov på nationalismen, imperialismen och första världskriget imorgon och snart drar alla nationella igång. Jag får väl ta och sätta mig med historieboken och plugga lite.


Av CECILIA - 18 april 2015 14:00

Nikon D3100 / TAMRON AF 70-300mm F/4-5.6



Av CECILIA - 15 april 2015 18:42

Kom precis hem från mitt alldra första IW-pass. Jag följde med min kompis dit, egentligen skulle jag bara titta på, men när jag ändå var där kunde jag lika bra träna!

Jag skulle dock inte sagt till tränaren att jag var nybörjare för det kändes som han vakade över mig som en hök för att se till så jag höll tempot. Det var lite jobbigt i början men efter ett tag kom jag in i "andra andningen" och då gick det hur lätt som helst!


Nu ska jag ta mig en lång, varm dusch och efter det ska det pluggas affärsjuridik och historia.


Av CECILIA - 12 april 2015 16:20

Var i stan innan idag och fyndade en jacka från Hampton Republic för 699 kronor inne på KappAhl. Handlar vanligtvis aldrig kläder från den affären men de hade faktiskt en hel del fina kläder inne just nu! Har letat överallt efter en quiltad jacka och nu äntligen slipper jag gå runt i min varma dunjacka! Fick även med mig hem ett puder från Isadora för 139 kronor inne på Kicks.


Av CECILIA - 10 april 2015 15:45



Var ute för någon dag sedan och fick syn på några Talgoxar som glatt åt på våra talgbollar. Tog tillfället i akt och försökte få till några bra bilder.


Nikon D3100 / TAMRON AF 70-300mm F/4-5.6

Av CECILIA - 9 april 2015 15:00

Spelas dag som natt.

Av CECILIA - 7 april 2015 18:04

I torsdags fick jag detta av min mamma som en tidig påskpresent.

Jag är inte så himla förtjust i popcorn men dessa banan -och chokladpopcornen var något av det godaste jag smakat!

Nu ska jag se klart Bad Neighbours som jag började se igår men inte orkade se klart, haha.


Ovido - Quiz & Flashcards