candersson ▲

Alla inlägg under mars 2016

Av CECILIA - 21 mars 2016 11:00

I fredags åkte jag och fem andra Trelleborgsskyttar till Kinna för att tävla om SM-titlarna.

Mina resultat och mitt utförande var inte direkt något att hurra för men det är som vanligt en rolig upplevelse att få komma iväg och träffa så många andra skyttar. 


Den första dagen tävlade jag som damjunior och jag var väl mer eller mindre nöjd med min skjutning, resultatet blev ungefär som det brukar ligga på hemma. Jag har sedan slutet av förra året hamnat i en svacka pga av olika anledningar så med tanke på hur nervös jag var är jag nöjd med min insats. Andra dagen när jag tävlade i damklassen flög tankarna omkring. Jag visste att konkurrensen i denna klass var högre så min mentala inställning var nog inte på topp.

Överlag hade jag väldigt roligt och ser fram emot nästa SM! Nu när säsongen drar sig mot sitt slut har jag en del finjusteringar att fixa så jag kan komma tillbaka och ligga på den nivå som jag tidigare gjort.


Vi hade världens mysigaste utsikt från stugorna som vi bodde i. 

Ett av herrjuniorlagen från lördagen.


Lördagens herrjunior- och damjuniorfinal.


Herrjuniorernas medaljtagare.


Damjuniorernas medaljtagare.


Ett utav damlagen från lördagskvällen.



Oscar Klemmedsson strax innan herrskjutningen på söndagen.


Linda gör sig redo inför sin damskjutning.



Jag innan min damskjutning.



Ett utav söndagens herrlag.


En fokuserad André. Han missade finalplatsen med endast några ynka poäng.



En lite skara TSK-are.


Damernas och herrarnas skjutning på söndagen.



Vinnarna från herrfinalen.


Vinnarna från damfinalen.

Ovido - Quiz & Flashcards