candersson ▲

Direktlänk till inlägg 22 september 2013

#549: SLUT PÅ DET ROLIGA

Av CECILIA - 22 september 2013 13:44

Jag hade jättekul igår, vi sköt korthåll tillsammans med tyskarna och sen på kvällen så åt allihop middag och tårta. Några pinsammheter uppstod men det behöver jag inte ta här, haha! Annars så var det hur trevligt som helst och jag längtar tills vi ska till tyskland nästa år! Jag fick även med mig lite priser hem (se bilder nedan).


Jag fick denna pokalen efter att ha kommit på tredje plats av både svenskarna och tyskarna i luftgevässkyttet.


Palmen fick jag eftersom det är Trelleborgs sportskytteklubbs 50års jubileum i år. Det andra priset fick jag av tyskarna som ett tack efter att de fick komma hit! Tyskarna fick även en medalj från oss svenskar efter att de varit här.

 
 
malin

malin

22 september 2013 16:06

coolt :D

http://malintorstensson.blogg.se

 
moufieeh

moufieeh

22 september 2013 18:39

åh vill också ha pokaler haha :D

sv; tack! :) okej kul, jag har varit med en kompis :) allt bra?
kram

http://moufieeh.blogg.se

 
Caroline

Caroline

23 september 2013 16:35

Hej,
Jag har just startat upp en tävling i min blogg där du har chansen att vinna ett hemligt feelgood-paket. Kika gärna in och var med! :)
http://iamcarro.blogg.se/2013/september/tavling.html

(om du inte gillar sådana här kommentarer ber jag på förhand om ursäkt!)

http://iamcarro.blogg.se

 
malin

malin

24 september 2013 07:42

-nä jag brukar nämligen inte äta sånt ;)

http://malintorstensson.blogg.se

 
MISS REBECCA

MISS REBECCA

24 september 2013 13:18

Hej! Har nu gjort en bloggflik på min hemsida p.g.a att jag ska flytta till London i mars så att ni läsare, vänner och familj kan följa med på mitt lilla äventyr. Vet dock än inte om jag ska skriva allt på svenska eller engelska? Kika gärna in på hemsidan och kolla hur jag nu gjort och kommentera hur du skulle känna ifall jag skulle skriva allt på engelska, skulle det vara drygt eller helt okej? :) kraaaaaaaam/ missrebecca.se

http://www.missrebecca.se/blog-18412870

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av CECILIA - 13 maj 2018 21:21

  Dagen bjöd på strålande sol så jag passade på att åka ut till Maglarps skyttecentrum för att fotografera när Trelleborgs Bågskytteklubb hade träning. Jag brukar vanligtvis hålla till på skjutbanan lite längre bort där det skjuts korthåll kal. 22,...

Av CECILIA - 21 mars 2016 11:00

I fredags åkte jag och fem andra Trelleborgsskyttar till Kinna för att tävla om SM-titlarna. Mina resultat och mitt utförande var inte direkt något att hurra för men det är som vanligt en rolig upplevelse att få komma iväg och träffa så många andra...

Av CECILIA - 11 januari 2016 14:26

Den tredje januari åkte jag och några från klubben upp till Sävsjö för att delta i Swedish cup. Människor från hela världen hade begett sig hit för att vara med i tävlingen, totalt 11 länder och 603 skyttar på samma plats. Det blev tre dagar beståend...

Av CECILIA - 25 oktober 2015 13:15

Nikon D3100 AF-S NIKKOR 18-55mm   ...

Av CECILIA - 22 oktober 2015 12:48


Som ni kanske har märkt så har jag inte bloggat på ett antal månader. Jag känner att skolan är prio ett just nu, går sista året och jag vill ge allt. Försäker även lägga ner all min fria tid på skyttet. För första gången på väldigt, väldigt länge så ...

Ovido - Quiz & Flashcards