candersson ▲

Direktlänk till inlägg 20 november 2013

#561: LÄNGESEDAN

Av CECILIA - 20 november 2013 16:06

Det var ett ganska bra tag sedan jag skrev här. Det är faktiskt så att jag inte har tid till att blogga, som ni kanske märkt redan.
Att blogga är inte längre på min prioriteringslista, skolan och skyttet tar så mycket av min tid. När jag väl har tid över så är jag trött och jag ahr helt enkelt ingen ork till att blogga. Jag har ingen inspiration, ingenting att blogga om. Jag har dessutom bara min skoldator, där kan jag inte ens ladda upp några bilder från min systemkamera, så nu ligger den och dammar på mitt rum.


Jag får se hur jag gör, jag komemr troligtvis inte ta bort bloggen, men jag tänker låta den var som den är just nu, när jag köper en annan dator så kanske jag kan börja blogga igen.



 
 
malin

malin

21 november 2013 07:39

Fin :D
Hoppas du börjar snart igen :)

http://malintorstensson.blogg.se

 
bambi

bambi

18 december 2013 14:55

Hej sötnos! VECKANS VACKRA är igång igen efter ett litet knasigt uppehåll! Som tack för att du deltog i den senaste omgången så är du länkad i inlägget! Kika in och var med i uppstarten av Veckans vackra och ta chansen att bli länkad med din header som Veckans Vackra Vinnare! :D

Puss & Kram //Bambi

http://fames.se/bambi

 
Jasmine Fremlen

Jasmine Fremlen

4 februari 2014 12:52

Hejhej skulle du kunna tänka dig att fixa en ny header åt mig? Isåfall kan du väl mejla mig på jasmineslife@ymail.com

http://nattstad.se/jasmineslife

 
felicia

felicia

16 februari 2014 13:44

snygg tröja

http://efji.se

 
ellinor

ellinor

29 mars 2014 23:46

Har en tävling på bloggen där man kan vinna en someday parfym i 50 ml och en bodylotion. Va gärna med och tävla, förlåt om du inte gillar såna här inlägg :)

http://nattstad.se/mustikkaellinor

 
E V E L I N A

E V E L I N A

5 juni 2014 11:38

Fin blogg du har! :)

http://KristinaEvelina.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av CECILIA - 13 maj 2018 21:21

  Dagen bjöd på strålande sol så jag passade på att åka ut till Maglarps skyttecentrum för att fotografera när Trelleborgs Bågskytteklubb hade träning. Jag brukar vanligtvis hålla till på skjutbanan lite längre bort där det skjuts korthåll kal. 22,...

Av CECILIA - 21 mars 2016 11:00

I fredags åkte jag och fem andra Trelleborgsskyttar till Kinna för att tävla om SM-titlarna. Mina resultat och mitt utförande var inte direkt något att hurra för men det är som vanligt en rolig upplevelse att få komma iväg och träffa så många andra...

Av CECILIA - 11 januari 2016 14:26

Den tredje januari åkte jag och några från klubben upp till Sävsjö för att delta i Swedish cup. Människor från hela världen hade begett sig hit för att vara med i tävlingen, totalt 11 länder och 603 skyttar på samma plats. Det blev tre dagar beståend...

Av CECILIA - 25 oktober 2015 13:15

Nikon D3100 AF-S NIKKOR 18-55mm   ...

Av CECILIA - 22 oktober 2015 12:48


Som ni kanske har märkt så har jag inte bloggat på ett antal månader. Jag känner att skolan är prio ett just nu, går sista året och jag vill ge allt. Försäker även lägga ner all min fria tid på skyttet. För första gången på väldigt, väldigt länge så ...

Ovido - Quiz & Flashcards