candersson ▲

Direktlänk till inlägg 23 mars 2015

#648: BILDER FRÅN SM

Av CECILIA - 23 mars 2015 16:25

I fredagseftermiddag åkte jag ett antal mil upp i landet för att skjuta i svenska mästerskapen. Jag är otroligt stolt över min insats! På lördagen sköt jag som junior och fick ihop 406,8 poäng, på söndagen sköt jag som senior men landade bara på 400,8. Jag är supernöjd med mitt juniorresultat, det överträffade verkligen mina förväntningar med tanke på hur det brukar gå för mig på större tävlingar. För att gå till juniorfinalen hade jag endast behövt skjuta ynka 0,2 poäng mer, vilket är ganska irriterande, men jag är ändå hur nöjd som helst!


Nedan kommer lite bilder från helgen (ni får ursäkta bilderna på skyttarna då man sköt innanför glasdörrar)!


På väg upp stannade vi till på Max. 


Grundomgång för juniorherrar och damer på lördagen.


Final för juniordamer och herrar.

Prisutdelning. 

På kvällen gick vi till en restaurang och åt middag, dog nästan så goda mina nachos var! 


Seniorherrar och damer på söndagen. Vi stannade tyvärr inte till finalerna utan åkte hem istället, vi hade ju en bit att köra!

 
 
amanda

amanda

27 mars 2015 22:02

ser kul ut!

http://liindstrand.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av CECILIA - 13 maj 2018 21:21

  Dagen bjöd på strålande sol så jag passade på att åka ut till Maglarps skyttecentrum för att fotografera när Trelleborgs Bågskytteklubb hade träning. Jag brukar vanligtvis hålla till på skjutbanan lite längre bort där det skjuts korthåll kal. 22,...

Av CECILIA - 21 mars 2016 11:00

I fredags åkte jag och fem andra Trelleborgsskyttar till Kinna för att tävla om SM-titlarna. Mina resultat och mitt utförande var inte direkt något att hurra för men det är som vanligt en rolig upplevelse att få komma iväg och träffa så många andra...

Av CECILIA - 11 januari 2016 14:26

Den tredje januari åkte jag och några från klubben upp till Sävsjö för att delta i Swedish cup. Människor från hela världen hade begett sig hit för att vara med i tävlingen, totalt 11 länder och 603 skyttar på samma plats. Det blev tre dagar beståend...

Av CECILIA - 25 oktober 2015 13:15

Nikon D3100 AF-S NIKKOR 18-55mm   ...

Av CECILIA - 22 oktober 2015 12:48


Som ni kanske har märkt så har jag inte bloggat på ett antal månader. Jag känner att skolan är prio ett just nu, går sista året och jag vill ge allt. Försäker även lägga ner all min fria tid på skyttet. För första gången på väldigt, väldigt länge så ...

Ovido - Quiz & Flashcards