candersson ▲

Alla inlägg under april 2015

Av CECILIA - 6 april 2015 16:23

Avslutar lovet med en film, The Spectacular Now. Har hört att den ska vara ganska bra så jag får väl ge den en chans.

Det här lovet har verkligen bara flugit förbi, hade behövt minst en veckas ledighet till. Nåväl, snart är det sommarlov, jag får hålla ut de sista veckorna!


Av CECILIA - 5 april 2015 14:00

Brukar alltid sitta och kolla på The Voice när jag är inne på Youtube. Jag var tvungen att dela dessa låtarna med er. Man kan tydligt se vilken typ av musik jag faller för, haha!


Av CECILIA - 2 april 2015 17:30

Då är jag redo att åka igen, tidigt imorgon åker jag till Kristianstad och skjuter 24-timmars.

Tror knappt jag kommer orka vara vaken hela natten trots att jag har med mig energidricka, antagligen kommer jag somna mellan skjuttiderna.


Av CECILIA - 1 april 2015 14:42

Jag tycker jag är dålig på att uppdatera er om alla tävlingar jag är på. Förra helgen var jag i Eslöv och sköt Eslöv Open. Reultatet blev ganska hyfsat, jag hamnade på första plats och fick bland annat med mig hem glasstatyetten nedan.

Nu till helgen ska jag till Kristianstad och delta i 24-timmars. Jag ska skjuta fem gånger under ett helt dygn, klockan 14.40, 19.25, 00.10, 04.55 och 09.40 Förra gången jag var med på denna tävling vaknade jag 10 minuter innan start, inte så värst lyckat! Hoppas det går bättre denna gången, haha!

 


Ovido - Quiz & Flashcards