candersson ▲

Alla inlägg under september 2013

Av CECILIA - 21 september 2013 11:00

Bild ur arkivet.


Att vakna klockan åtta på en lördag är kriminellt, men två tyska skytteklubbar är hos oss över helgen, riktigt kul!! Idag ska vi skjuta korthåll, sen ska vi äta mat tillsammans och ha prisutdelning. Uppdateringen kommer nog inte vara på topp..

Av CECILIA - 19 september 2013 16:14

Jag hinner inte ens hem förrens det är dags att ta bussen igen!

Idag är det föräldramöte som jag ska på, man behövde inte följa med men jag vill ändå vara där för att få mer information, min kompis ska också vara där så jag slipper vara ensam bland alla föräldrar haha!


Jag har även blivit klar med alla mina läxor, skönt! Vi hade fem läxor tills imorgon, en fredag, kan ni förstå det?! Nu måste jag springa iväg och kolla busstiderna så jag inte missar bussen!

Av CECILIA - 18 september 2013 15:23

Nu har jag äntligen slutat för dagen.


Jag slutade egentligen 10 över 2 men min buss går inte förens 30 minuter senare.. Nu sitter jag iallafall i köket och äter flingor (det bästa som finns), ska även plugga lite franska och skicka iväg mitt NO-arbete. Måste få lite saker gjort här hemma innan jag får ångest, haha.

Av CECILIA - 17 september 2013 17:11


Vilken jobbig dag..

Klassen har varit och kustvandrat hela dagen, vi stannade till ibland och hade "lekar". Det var iallafall roligare än att ha vanliga lektioner, fast nu måste jag sitta här hemma hela kvällen och plugga, vi har fem läxor till fredag.. Sådär lagom kul.


Vill också be om ursäkt för den urusla uppdateringen, men det är jättesvårt för mig att blogga när jag inte har min andra dator, på den kunde jag ju lägga in alla bilder

från min kamera, det går inte på macen..

Av CECILIA - 15 september 2013 16:32


Jag och pojkvännen blev sjukt sugna på något gått så vi bestämde oss för att baka! Det blev en chokladkaka med kaffesmak och chokladglassyr, vi ska äta den ikväll efter middagen.

Av CECILIA - 15 september 2013 12:31

Just nu sitter pojkvännen med mig i köket. Vi har inte riktigt planerat vad vi ska hitta på idag, det enda vi har gjort hittills är att ta såna konstig bilder på Macen, haha..


Jag har absolut inte lust att gå till skolan imorgon, har jättemycket att göra.. Tror jag ska be pojkvännen hjälpa mig med läxorna, haha.

Av CECILIA - 14 september 2013 14:10

Ovido - Quiz & Flashcards