candersson ▲

Alla inlägg under september 2013

Av CECILIA - 6 september 2013 16:13

Nikon D3100 / TAMRON AF 70-300mm F/4-5.6


 


Av CECILIA - 5 september 2013 16:47





 


Pluggar lite matte medan spotify är igång, lite små mysigt.


Även om matte är jobbigt, så är det ganska kul, ni undrar nog vilken planet jag kommer ifrån haha, men matte kan faktiskt vara kul ibland.

Vi jobbar med primtal just nu, börjar så smått förstå mig på det nu.

Av CECILIA - 4 september 2013 16:11


Bild ur arkivet.


Sitter för tillfället i TV -rummet och pluggar lite företagsekonomi, vi ska ha gjort ett par uppgifter tills imorgon och jag har en kvar, jag har även läxa i franska tills imorgon, så det måste jag också plugga! Usch, skolan har verkligen börjat nu..

Jag ska i alla fall ge järnet dessa tre åren på gymnasiet!

Av CECILIA - 3 september 2013 20:56

Har fortfarande inget internet på min MacBook här hemma, bara i skolan..


Ska be mamma ringa till en som vi känner som kan allt sånt om datorer, jag vågar inte själv hålla på med det för då har jag troligen sönder någonting, haha!

Av CECILIA - 3 september 2013 16:36


En vit handväska och en sjal.

Av CECILIA - 2 september 2013 20:21


Äntligen har jag fått min skoldator!


Kommer använda den dag som natt, hihi! Men jag bloggar för tillfället från min gamla dator, nätverket vill inte riktigt sammarbeta på Macen..

Av CECILIA - 2 september 2013 15:15

Världens bästa och underbaraste Macklemore!

Ovido - Quiz & Flashcards