candersson ▲

Alla inlägg under oktober 2012

Av CECILIA - 24 oktober 2012 14:09

Min klass och några andra klasser har haft en heldag i Malmö idag.

Det började med att vi kollade på en konsert av vår f.d musiklärare och hans band, de var utklädda till bandet Kiss och spelade några av deras låtar. Efter det gick

vi på någon patetisk rundvandrig i stan och kollade i lite affärer.

Nu är jag hemma och ska plugga lite till SO provet på fredag!


Av CECILIA - 23 oktober 2012 15:30



Man kan väl säga att bilden summerar mig dag, massa plugg och slöande framför TVn.

Jag har absolut ingen ork i kroppen, nu kollar jag på real Housewives of Miami och kommer

bo i soffan resten av kvällen, haha!

Av CECILIA - 22 oktober 2012 16:15

Hej godingar! Vad har ni för er idag?


Själv sitter jag och kollar på TV, ska snart ut med hunden för om ungefär 1 timme ska jag tävla. Vi får se hur det går, i fredags så fick jag ställa om mitt gevär helt, resultaten blev mycket bättre, men allt kan ju hända..

Nu ska jag dricka upp min cola och börja dra mig ut!



Av CECILIA - 21 oktober 2012 11:49

Startar dagen med lite blackcurrant te.

Snart kommer min favoritkille hit, det var ett tag sen jag såg honom.

Nu sitter jag och kollar på något engelskt program där dom bara klagar, extra gnälligt tror jag det heter, jag ska slå över till något som faktiskt går att titta på, t.ex kanal 6 eller MTV.


Av CECILIA - 20 oktober 2012 18:21

Tänkte dela med mig av ett litet tips som jag har när jag målar naglarna.


Om du har bråttom, eller bara inte orkar vänta på att naglarna ska torka, spraya på lite hårspray på dina naglar!

OBS; Du får vänta en stund innan du sprayar, nagellacket måste ha fått sitta på en stund.

Ett hårspray som jag verkligen rekomenderar, både till håret och till naglarna är got2b.


Av CECILIA - 19 oktober 2012 21:03

Har precis ätit mat, nu kallar efterrätten.

Vindruvor, banan, plommon, apelsin och mandel, det tackar vi inte nej till!

Ha en supertrevlig kväll!


 


Av CECILIA - 19 oktober 2012 14:40

Hej på er!
Känner mig totalt oinspirerad när jag bloggar. Vad ska jag skriva om? KOM MED FÖRSLAG!

Om tre timmar ska jag träna, om jag orkar, har verkligen ingen lust, jag vill bara vara hemma och njuta av att jag är ledig!
Mer uppdatering senare.



  

Av CECILIA - 18 oktober 2012 16:47

Ursäkta för sen uppdatering, stannade på skolan och snackade med några kompisar.

Gjorde ju prov idag, kändes ganska bra men jag ska inte säga för mycket! Just nu står jag i köket och äter nudlar, ovanligt? Nej, haha! Ska träffa kompisar senare, är inte riktigt säker på att det blir något.. Vi får se!


 

Ovido - Quiz & Flashcards