candersson ▲

Alla inlägg under oktober 2012

Av CECILIA - 17 oktober 2012 14:25

Slutade tidigt idag. Om bara 3 timmar ska jag och mamma på IUP med min lärare, ser inte riktigt fram emot det, men det går säkert bra! Imorgon har jag NO prov så jag får väl bosätta mig i kemiboken tills jag ska iväg, det finns roligare sätt att tillbringa en onsdags -eftermiddag..

Vill också påpeka att jag har en Instagram -"profil" i menyn, följ mig gärna där!

 


Av CECILIA - 16 oktober 2012 15:49

Idag måste jag plugga NO i mängder! Har prov på torsdag om det pariodiska systemet, det är inte riktigt min grej. Nu kollar jag på family guy och äter vindruvor, nä, nu får jag plocka fram kemiboken!


Bild sen i måndags.


Av CECILIA - 15 oktober 2012 16:08

Har haft slöjd hela förmiddagen, riktigt tråkigt faktiskt, vi har bara fått färga trådar och tyger, hur drygt som hellst! De sista två timmarna pluggade jag NO.

Nu sitter jag vid TVn med huvudvärk, igen.. Jag kan tyvärr inte stanna hemma för jag ska tävla ikväll, jag orkar verkligen inte!


 

Av CECILIA - 14 oktober 2012 14:36

Jag har fått en hemsk huvudvärk, så jag kommer helt klart stanna i soffan resten av dagen!


Jag vill också passa på att säga att statistiken och kommentarerna är på topp! Tack så mycket underbara läsare och följare!

Glöm inte att följa mig på instagram, namn finns i menyn till vänster!

Av CECILIA - 13 oktober 2012 08:51

Godmorgon!

Börjar dagen med lite te, mysigt såhär tidigt på morgonen! Snart kommer Megan hit, så jag får nog börja göra mig iordning!


 

 

Av CECILIA - 12 oktober 2012 15:27

Jaha, då är det fredag igen, gillas starkt! Om en stund så sticker jag och tränar, efter det ska jag och mamma äta god mat. Imorgon sticker jag och en kompis till pojkvännen, stannar där hela dagen, så uppdateringen kommer inte vara på topp.

Av CECILIA - 11 oktober 2012 16:45

Har suttit och kämpat med en labbrapport som ska lämnas in imorgon, därför har jag inte kunnat blogga förens nu. Imorgon är det fredag igen, veckorna går sjukt fort nu tycker jag, men det gör ingenting för min del, skönt med helg ju!

Nu ska jag ta en dusch och ta det lugnt resten av dagen.


Av CECILIA - 10 oktober 2012 15:02

Har en hel hög med läxor tills imorgon, matteprov, engelska glosor, franska och en labbrapport som ska in på fredag. Så mycket att göra, så lite tid.



Några bilder som jag tog lite snabbt när jag kom hem från skolan..

  

 


Nikon D3100 / AF-S NIKKOR 18-55mm

Ovido - Quiz & Flashcards