candersson ▲

Alla inlägg under oktober 2012

Av CECILIA - 9 oktober 2012 15:16

Ännu mer regn och ännu mer blåst, usch.. jag gillar hösten, men inte när det är såhär!

Direkt när jag kom hem från skolan hoppade jag i min jumpsuit, nu ska jag lägga mig i soffan med massor av filtar och plugga lite NO och franska.

GLÖM INTE FÖLJA MIG PÅ INSTAGRAM! NAMN FINNS I MENYN TILL HÖGER!


Av CECILIA - 8 oktober 2012 17:13

Fick gå tidigare från skolan idag, hade en tid på sjukhuset för att ta Gardasil, livmoderhalscancer -sprutan. Jag är inte den typen som klagar över att ta sprutor eller tycker att det gör ont, men nu efteråt så känns det verkligen! Kommer inte kunna träna idag, så jag kommer stanna hemma och plugga istället!

 

Av CECILIA - 7 oktober 2012 11:51

Godmorgon!

Det blir en sen frukost idag, skönt att sova ut på morgonen. Snart är mamma påväg hem, vi har lite ärende att göra så ungefär hela min dag är fullpackad.


Av CECILIA - 6 oktober 2012 13:44

Sitter just nu på systrar och bönor och lunchar med mamma, vi har en heldag i stan, rätt mysigt faktiskt. Har handlat lite kläder från Vero Moda och ett par skor från Deichman. Ni får se kläderna i ett annat inlägg!


Av CECILIA - 5 oktober 2012 15:00

Äntligen är det helg, är sjukt trött på skolan och lägtar till höstlovet. Om några timmar ska jag träna och efter det blir det tacokväll med mamma, kanske träffar någon kompis, men det är inte helt säkert, vi får se! 

GLÖM INTE ATT FÖLJA MIN INSTAGRAM! NAMN HAR NI I MENYN TILL HÖGER!  

Av CECILIA - 4 oktober 2012 15:36

Regn, regn och ännu mer regn, jag älskar det! Oktober är min favoritmånad! Hela månaden är så himla mysig, vädret, de gosiga kläderna, det finns inget bättre!
Vad tycker du om oktober?

 Det fick bli en oredigerad bild som jag precis varit ute och fotat, jag ska tävla om bara någon timmes tid, så jag får skynda mig nu!

Av CECILIA - 3 oktober 2012 14:40

Kunde inte komma in på bloggplatsen igår, inte heller på mobilen, därav världens sämsta update..


Skolan idag var så himla dryg, allt gick sakta och hela jag var seg.. Har inte fått några läxor så jag ska bara ta det lugnt och hjälpa en kompis med en sak hade jag tänkt.

Av CECILIA - 1 oktober 2012 15:54

Äter lite nudlar nu för om två timmar sticker jag och tränar. Måste plugga lite hemkunskap också, jag orkar verkligen inte!

Ovido - Quiz & Flashcards