candersson ▲

Alla inlägg under juli 2013

Av CECILIA - 25 juli 2013 17:00

Några bilder från Lindö.


Det finns en brygga precis bredvid stugan som vi bor i när vi är på Lindö, under den finns en hel del aborre som vi brukar meta upp (heter det så?). Dock får vi slänga tillbaka de flesta eftersom de är för små.


Nikon D3100 / TAMRON AF 70-300mm F/4-5.6


Av CECILIA - 25 juli 2013 09:40

Godmorgon på er!

Hoppas ni mår bra, för det gör verkligen inte jag! Jag mår illa och har ont överallt..

Trots det så ska jag ändå jobba idag, lika bra att få det gjort.


Av CECILIA - 23 juli 2013 20:18

Jag har inte kunnat uppdatera bloggen idag, har jobbat exakt hela dagen. Jag började jobba klockan åtta imorse och kom hem vid åtta ikväll, tolv timmar!!


Nu har jag iallafall precis kommit ur duschen, jag blir hämtad om bara några minuter så jag känner mig en aning stressad! Jag skriver mer imorgon!


Av CECILIA - 22 juli 2013 15:15

När jag var i Blekinge med Timmy och hans familj så åkte vi till skogen.

Där plockade vi blåbär och kantareller, de gör vi varje år. Det är jättemysigt att gå runt där, det är så tyst och det är fullt med fjärilar!


Nikon D3100 / TAMRON AF 70-300mm F/4-5.6





Av CECILIA - 21 juli 2013 16:21

Jag slapp sommarjobba idag, jag ska göra det imorgon istället.


Just nu sitter jag i soffan med pojkvännen och två kattungar och kollar på fotboll, de är så himla gulliga! Vi ska snart ut och åka rullor, det var det tag sedan jag gjorde det så jag kommer troligtvis ramla ett antal gånger..


Om mamma inte slutar för sent ikväll så ska hon, jag och pojkvännen äta på restaurang, mysigt värre! Det var längesen vi gjorde något sånt så det ska bli kul.

Av CECILIA - 21 juli 2013 13:00

Inget går upp mot att få sova i sin egen säng!


Trots att det har varit hur härligt som helst i Blekinge så är jag faktikt ganska glad över att få vara hemma. Idag ska jag sommarjobba lite, inte det roligaste, men jag måste tjäna pengar, haha.


Bilderna nedan sammanfattar mina två veckor i Blekinge. Fler bilder kommer senare!




Av CECILIA - 20 juli 2013 15:45

Då är det dags att åka hem. Jag vill inte!!


Även om jag lätt hade kunnat stanna där uppe hela sommaren så ska det bli ganska skönt att få komma hem. Jag är till hundra procent säker på att jag haft två underbara veckor på Lindö!


Om jag inte är för trött så kommer jag blogga när jag kommer hem eller så bloggar jag imorgon.


Ovido - Quiz & Flashcards