candersson ▲

Alla inlägg under juli 2013

Av CECILIA - 11 juli 2013 14:00

Jag får aldrig nog av PewDiePie! Han är så himla rolig, bara kolla

på denna videon, jag dör så söt hunden är, haha!


Av CECILIA - 10 juli 2013 15:00

Nikon D3100 / TAMRON AF 70-300mm F/4-5.6

 


Av CECILIA - 8 juli 2013 14:30

Här är några bilder från förra året när jag var på Lindö, jag skulle

kunna stanna där uppe hela sommaren!


Av CECILIA - 7 juli 2013 14:00

Jag kommer nu att vara på Lindö med pojkvännen och hans familj i två veckor, så härligt!


Under dessa två veckorna så kommer det komma upp ett tidsinställt inlägg varje dag. Jag vet inte om jag kommer ha någon teckning där uppe, därför har jag gjort tidsinställda. Jag hoppas att jag kommer få det lika roligt där uppe som jag hade förra året, det var så himla mysigt!


Av CECILIA - 6 juli 2013 13:45

Jag sitter antagligen i bilen med pojkvännen, hans föräldrar och två hundar just nu.


Det ska bli så skönt att komma tillbaka till Lindö, jag har sett fram emot det här ända sedan förra året när vi åkte där ifrån, haha! Det ska bli kul att min hund får följa med upp denna gången.

Min mamma ska också följa med, hon kommer om en vecka men stannar bara i några dagar, bättre det än inget, right?


Av CECILIA - 5 juli 2013 12:42

Som rubriken lyder, jag har precis kommit hem från frisören!


Jag klippte endast topparna för att jag vill ha långt hår. Har även slutat med att slinga och färga det, mitt hår blir så slitet, och dels för att jag vill ha tillbaka min vanliga hårfärg. Förr hatade jag min röd-blonda hårfärg men nu börjar jag faktiskt tycka om den.

Nu ska jag börja packa inför morgondagen, jag åker ju till Lindö (äntligen!!), så uppdateringen kommer troligtvis inte bli så bra idag.


Gårdagens torsdagsmys, chokladfondue med nektariner!


Av CECILIA - 4 juli 2013 14:18

Igår åkte jag in till stan för att möta upp min mamma.

Vi handlade ett par ljusblå jeans som jag spanat in, jag fick också med mig en ny mascara, en eyeliner och en concealer hem, var tvungen att köpa det inför resan.


Idag är det iallafall inte jeansväder, det är 24 grader ute så jag ska

slänga på mig bikinin och lägga mig där ute!


Ni glömmer väl inte min frågestund som avslutas imorgon?

Klicka HÄR för att komma till den!

Ovido - Quiz & Flashcards