candersson ▲

Alla inlägg under juli 2013

Av CECILIA - 3 juli 2013 14:30

Jag slängde ihop ett litet kollage för några dagar sen, tyckte det blev rätt snyggt faktiskt.

Det är vid tillfällen som dessa då man vill ha massor av pengar så man kan köpa det, haha!

Solglasögon - Nelly.com / Linne - Nelly.com / Shorts - H&M /

Armband - Gina Tricot / Väska - H&M

Av CECILIA - 2 juli 2013 13:39

Igår var det avslutning på korthållsskyttet.


Jag fick med mig två priser hem där jag kommit etta båda gångerna. Nu kommer det bli ett jätestort uppehåll tills vi börjar med luftgevärsskyttet igen, tråkigt! Nu ska jag göra några tidsinställda inlägg inför Lindö, jag vill ju inte att bloggen ska stå tom i två veckor!


Av CECILIA - 1 juli 2013 16:45


Frågestunden är avslutad och svaren kommer upp om cirka två veckors tid!


KOMMENTARER SOM INTE ÄR FRÅGOR HÄNVISAS TILL ETT ANNAT INLÄGG!

Av CECILIA - 1 juli 2013 11:27

Idag är det skytte som står på schemat!


Vi ska tävla om vem som blir mästare i år för korthållsskyttet, det ser jag mycket fram emot! Jag tror dock inte att det kommer gå så himla bra med tanke på att jag skjuter med rem.. Vi får hoppas på det bästa!


Jag har även en lite överraskning som kommer upp under dagen, håll utkik!

 



Ovido - Quiz & Flashcards