candersson ▲

Alla inlägg under augusti 2013

Av CECILIA - 26 augusti 2013 14:00




Nikon D3100 AF-S NIKKOR 18-55mm

 

Här är resten av bilderna från Universeum i Göteborg!

Av CECILIA - 25 augusti 2013 13:45

Grattis till min fina pojkvän som blir hela 16 år idag!


Av CECILIA - 24 augusti 2013 12:30

Detta blir ett tidsinställt inlägg eftersom jag troligtvis är iväg just nu, pojkvännen är på tävling och jag följde med.


Igår firade vi honom, han fyller nämligen år imorgon, vi åkte till en restaurang och åt med hans familj. Lite synd att Panda Da Panda var på Malmöfestivalen samtidigt, jag som älskar dom! Men det är strunt samma, man kan ju alltid lyssna på dom på spotify, haha!

Av CECILIA - 23 augusti 2013 14:33

Hon sjunger så himla fint!

Av CECILIA - 22 augusti 2013 12:49


Detta hade jag på mig i skolan idag. Byxor och tröja kommer från Lindex.


Imorgon ska jag och alla andra förstaårs elever på ekonomiprogrammet vara på Dalabadet, jag tror att tvåorna och treorna ska hålla i några aktiviteter. Det blir en heldag där imorgon, tror dock inte att vi kommer sluta så sent, vi har slutat tidigt alla andra dagar.

Av CECILIA - 20 augusti 2013 14:27

Då var första dagen på gymnasiet avklarad.


Det var inte så farligt som jag trodde haha, och jag är faktiskt ganska nöjd med mitt schema.

Jag tror iallafall att det är de tiderna jag börjar och slutar som är på bilden nedan.

Denna vecka kommer vi mest gå igenom en massa saker, lära känna varandra, etc, och nästa vecka börjar allvatet på riktigt. Om man ändå hade haft en veckas sommarlov till..


Av CECILIA - 19 augusti 2013 12:58

Här är fler bilder från när jag var i Göteborg. Jag och mamma åkte till universeum, där fanns alla möjliga sorters djur. Här är iallafall några bilder från när vi var bland fiskarna.


Nikon D3100 AF-S NIKKOR 18-55mm


 


 


 


 


 


 


Ovido - Quiz & Flashcards