candersson ▲

Alla inlägg under augusti 2013

Av CECILIA - 6 augusti 2013 14:00

Min fina, lilla hund!

 

Nikon D3100 / TAMRON AF 70-300mm F/4-5.6

 


 


Av CECILIA - 5 augusti 2013 13:15

Igår åkte jag med Timmy och hans familj för att fira Timmys brors flickvän.


Hon fyllde år så vi åkte till hennes föräldrar och åt och hade det trevligt där.

Idag är det jobb som gäller, inte det roligaste, men jag måste!


Av CECILIA - 4 augusti 2013 13:30

Nikon D3100 / TAMRON AF 70-300mm F/4-5.6

 


 


 


 


 


 


Av CECILIA - 3 augusti 2013 13:30

Jag och två kompisar var och såg Monsters University i 3D på bio för några dagar sen.


Herregud så bra den var, jag låter som en liten unge, men den var verkligen hur kul som helst!

Den var iallafall bättre än vad jag väntat mig och får helt klart högsta betyg, haha!

Har ni sett den?


Av CECILIA - 2 augusti 2013 12:37

Idag ska jag, en kompis och hennes föräldrar åka till en marknad.


Jag tror inte att jag köper något där, det brukar jag inte göra, jag går mest runt och kollar, haha! Nu ska jag snabbt fixa mig och gå med hunden så vi kan åka iväg!


Av CECILIA - 1 augusti 2013 12:00

Hej på er!


Just nu sitter jag och kollar på VM i simning, ni vet när dom hoppar från 20 meters höjd och gör en massa snurrar och volter, jag älskar att titta på sånt!

I morse så gjorde jag lite sysslor här hemma som mamma bett mig göra, snart ska jag troligtvis åka till en kompis, men inget är bestämt än.


Ovido - Quiz & Flashcards