candersson ▲

Alla inlägg under augusti 2013

Av CECILIA - 12 augusti 2013 10:53

Igår var jag, mamma och pojkvännen uppe till halv ett och sorterade en massa skräp, jag gjorde även om mitt rum lite, jag plockade ner min grafittivägg, det blev så himla mycket ljusare!

Jag har en fler saker som jag ska ändra, men det får jag göra senare.


Vi ska kanske åka och fika någonstans idag, ingenting är bestämt, men eftersom vädret inte visar sin bästa sida så ska vi försöka hitta på något.

Mamma och jag ska även leta hotell, vi hade tänkt åka till Göteborg nu någon dag i veckan, lite tråkigt att det ska regna hela tiden där uppe men vi kan nog göra det bästa utav situationen!


Av CECILIA - 11 augusti 2013 15:00

Ett av de nyaste plaggen i garderoben.


Jag fick det av pojkvännens bror och hans flickvän när vi var på Lindö.De hade köpt linnet när de var på Mallorca, jag har alltid velat ha ett sånt linne, blev så glad när jag fick det!



Av CECILIA - 10 augusti 2013 14:50

Har precis kommit hem från stan, var ju som sagt och gjorde lite ärenden.


Gick även inom Game Stop och köpte ett Minneskort till mitt Playstation, nu när jag äntligen fått ett spel till det! Så idag när pojkvännen kommer hit så ska

vi spela Tekken tills solen går upp, hihi!

Imorgon ska jag på släktkalas och pojkvännen ska hänga med, det ska bli riktigt kul att få träffa alla, det händer ju inte så ofta, tyvärr!


Av CECILIA - 10 augusti 2013 12:03

Om bara några minuter så ska jag åka in till stan, jag har en del ärenden som jag måste fixa.


Pojkvännen ska komma hit idag också, vi ska nämligen åka på släktkalas imorgon och han ska hänga med. Nu måste jag äta upp min frukost och göra mig redo!


Av CECILIA - 9 augusti 2013 11:27

Snart är sommarlovet slut..

 

Det enda jag har gjort är att jobba och sova.. Det har i och för sig varit ganska skönt att inte göra så mycket. Men nu är jag ledig från jobb vilket betyder att jag kommer ha tid till en massa annat, jag ska på kalas, jag och mamma ska snart till Göteborg och jag ska träffa mina kompisar!


Av CECILIA - 8 augusti 2013 16:13

Nikon D3100 / TAMRON AF 70-300mm F/4-5.6

 



Av CECILIA - 8 augusti 2013 11:30

Hej på er!

Jag har precis ätit upp min frukost och nu sitter jag och kollar på Wake Brothers på TVn.

Det är inget direkt sommarväder ute, det åskar och regnar, jag tycker det är mysigt när det åskar men det gör verkligen inte min hund, hon har gått och gömt sig någonstans den stackaren!


Av CECILIA - 7 augusti 2013 13:45

Äntligen får jag användning av mitt Playstation 2!


När pojkvännen sålde sitt Playstation 2 så fick han en massa spel över, han hade Tekken 4 och jag har alltid gillat det spelet, jag hade det på en Demo -skiva innan! Dock måste jag köpa ett

memory card så att det jagspelar sparas, annars är det ju knappt lönt, haha!



Ovido - Quiz & Flashcards