candersson ▲

Alla inlägg under april 2013

Av CECILIA - 25 april 2013 15:16

Detta var den första dagen denna veckan som vi inte haft prov.

 

I måndags var det nationella i svenska muntligt, i tisdags var det nationella i matte muntligt och igår var det nationella i engelska läs -och hörförståelse.

Nu ska jag läsa om DNA, gener och sånt tråkigt för imorgon är det prov igen..

Snacka om hektisk vecka!


Av CECILIA - 24 april 2013 12:22

Igår så gav jag och pojkvännen ett försök att göra cupcakes.

 

De blev verkligen inte så söta som man ser på bilder och vi hade ingen spritsare heller. Men goda blev dom! Riktiga sockerbomber!


Nikon D3100 / TAMRON AF 70-300mm F/4-5.6

 


 


 


Av CECILIA - 23 april 2013 15:57

Var ute och fotade för att tag sedan, några blommor fick vara stå som modell.

Ni får se de andra bilderna en annan dag.


Nikon D3100 / TAMRON AF 70-300mm F/4-5.6


Av CECILIA - 22 april 2013 16:06

Jag ska snart till träningen och det ska bli riktigt kul.

Snart ska vi börja skjuta utomhus, som jag längtar! Hoppas bara det blir

bra väder, det är ju svinkallt ute..


Det ända jag har gjort sedan jag kom hem från skolan är att kolla på en massa youtube klipp.

Jag hittade det här klippet och de är ju bara för grymma!!



Av CECILIA - 21 april 2013 16:58

Ni får en liten smygtitt på var jag köpte idag!


Jag och Megan var ju i stan, vi fikade och kollade lite i affärer. Fick med mig en klänning hem!



Av CECILIA - 21 april 2013 11:06

Jag ber om ursäkt för den kassa uppdateringen, jag hade verkligen ingen blogglust igår!


Idag ska jag iallafall träffa en kompis, vi ska ner till stan och fika, kanske träffa

några andra kompisar.

Nä, nu får jag göra mig iordning!


Nikon D3100 / TAMRON AF 70-300mm F/4-5.6



Av CECILIA - 20 april 2013 12:05

Åh, vad härligt väder det är ute!


Nu kan man till och med sitta utomhus och äta frukost, det kunda man inte för några dagar sen!

Det blir en lat eftermiddag för mig, men ikväll ska jag och mamma på släktkalas.

Nu ska jag äta upp min frukost och njuta av solen medan den är här!



Av CECILIA - 19 april 2013 14:41

Då är det fredag igen, skönt att ännu en skolvecka är över.


Idag blir det ingen träning, utan jag och mamma ska på möte med världens bästa klubb, det blir prisutdelning och det kommer säkerligen bli hur kul som helst!

Nu ska jag ta någonting att äta, kolla på TV och byta kläder, lite finklädd får man väl ändå vara.


Ovido - Quiz & Flashcards