candersson ▲

Alla inlägg under april 2013

Av CECILIA - 18 april 2013 15:52

Ni glömmer väl inte att följa mig på tumblr?

Klicka på bilderna eller HÄÄÄÄÄÄÄR för att komma till min tumblr!

 

Av CECILIA - 17 april 2013 14:08

Fick reda på att jag kommit in på mitt förstanhandsval på gymnasiet, ekonomi, SÅ GLAD!


Trodde det skulle vara svårare att komma in på ekonomiprogrammet med tanke på hur många det var som valde det, det lägsta poängen man skulle ha för att komma in där var 187 och mina poäng är mycket högre än det, sån tur är.


Om tre timmar ska jag tillbaka till skolan, mamma och jag ska på utvecklingssamtal med min mentor. Hoppas jag inte blir grillad! Nä, men det brukar alltid gå bra.


Av CECILIA - 16 april 2013 15:32

Direkt när jag kom hem från skolan så hoppade jag i min Ziperall.

Jag fick den i söndags av min pojkväns brors flickvän, den är verkligen supermysig!


Ska även plugga lite historia sen, vi har ju nationella imorgon också.. Men först ska jag se klart på MTV Movie Awards.


Av CECILIA - 15 april 2013 15:59

Jag har precis kommit hem från skolan och jag ska plugga lite SO inför nationella imorgon.

Vi har fått historia som ämne, jag som hoppades på religion..

Tur att vi inte fick geografi iallafall för det är jag urkass på!


Om en timme ska jag till skyttet, det är klubbmästerskap som gäller. Jag struntar i om jag inte vinner, jag tävlar mot mig själv!


 

Av CECILIA - 14 april 2013 11:21

Äter frukost med pojkvännen, flingor med kiwi, standard!


Om två timmar blir vi hämtade av pojkvännens bror, vi ska se när MFF möter Kalmar. Såklart så kommer Malmö vinna, haha!

Nu ska vi se klart Hollywood Heights och äta upp frukosten!



Av CECILIA - 13 april 2013 17:43

Som ni ser så har jag ändrat min header, blev faktiskt nöjd! Den förra var så vintrig..


Jag har även ändrat lite i menyn, alla de där bloglovin och twitter-ikonerna.

Hur tycker ni att det blev?


Av CECILIA - 13 april 2013 10:07

Sitter framför TVn, äter frukost och kollar på Pretty Little Liars.

 

Jag brukar inte kolla på sånt men det är faktiskt bra!

Om någon timme kommer pojkvännen hit, han ska hjälpa mig att fota för jag ska fixa lite med designen här på bloggen. Jag har så många idéer!



Ovido - Quiz & Flashcards