candersson ▲

Alla inlägg under april 2013

Av CECILIA - 6 april 2013 13:00

Åååh vad jag älskar Panda Da Panda!

 

Deras låtar är så himla bra, man blir helt förälskad. Första gången jag hörde dom var för två år sedan och ända sen dess har jag inte kunnat sluta lyssna på dom. Så underbara!


Av CECILIA - 5 april 2013 15:22

Kolla vad jag fick idag!

 

Min kompis har varit utomlands så jag bad honom köpa en vs till mig, är så otroligt glad!

Känns lite mainstream att ha såna nu, men de luktar faktiskt riktigt gott, godare än vad jag väntat mig! Jag kommer inte våga använda den, vill inte att den ska ta slut, haha.


Av CECILIA - 4 april 2013 17:14

Mamma hämtade mig från skolan vid tolv idag, vid halv ett åkte vi till min farmors begravning.

Det känns så konstigt. Man vet inte riktigt vad man ska tänka, man bara sitter där och gråter.


Jag fick även reda på att idag att mitt objektiv är lagat! Autofokusen hade spårat ut när jag råkat slå till det i köksbordet (woops). Jag ska försöka hämta det i helgen. Jag ska också försöka få min Victoria Secret parfym som min kompis köpt till mig. Så glad!


Av CECILIA - 3 april 2013 14:12

Jag slutade tjugo i två idag, så skönt! Nu ska jag hjälpa mamma lite, vi ska

nämligen på begravning imorgon.

 

Jag ska även försöka fota nu i eftermiddag för jag har verkligen inga bilder.

Nu är det ju bra väder också, ett perfekt tillfälle!


Av CECILIA - 2 april 2013 15:03

Just nu sitter jag och kollar på Hollywood Heights. Jag gjorde även en kiwi och

bananmilkshake när jag kom hem från skolan, supergott!

 

Jag ska bara ta det lugnt ikväll, kanske plugga lite svenska. Jag är så trött på skolan nu, jag vill ha sommmarlov!



Av CECILIA - 1 april 2013 18:56

Eftersom det är en röd dag idag så slapp jag skolan.

 

Jag, Timmy och några från hans familj drog till MFF matchen, de mötte Halmstad och det slutade 1-1.  Vi som var så säkra på att Malmö skulle vinna! Nu är jag iallafall hemma, som jag saknat min mamma och alla djuren!


Ovido - Quiz & Flashcards