candersson ▲

Alla inlägg under april 2013

Av CECILIA - 12 april 2013 14:48

Har precis kommit hem från skolan och bosatt mig i soffan med en skål flingor.

Jag ska snart åka iväg och träna och det ska bli så kul, skytte är verkligen världens bästa sport, är så glad att jag började på det!

 

Nikon D3100 / TAMRON AF 70-300mm F/4-5.6

 


Av CECILIA - 11 april 2013 19:13

Tar en liten paus från allt och sätter mig framför Catfish och dricker té, det bästa som finns!


Av CECILIA - 11 april 2013 15:37

Nikon D3100 / TAMRON AF 70-300mm F/4-5.6

 


Av CECILIA - 9 april 2013 16:03

Befinner mig just nu på mitt rum, jag har andra världskriget-prov imorgon så jag kommer antagligen spendera resten av min dag här uppe och läsa igenom alla anteckningar.


Spotify är på högsta volym, allt för att det inte ska bli så tråkigt.

Nu måste jag plugga vidare!



Av CECILIA - 8 april 2013 14:15

Jag älskar verkligen den killen. Han är så himla underbar!


Han är så himla bra, hans band (Sleeping With Sirens) är så himla bra, allt han gör är bra. Och han är så otroligt söt också för den delen.

Man kan väl säga att jag fangirl-ar över Kellin Quinn, jag har väl kommt in i en sån period nu.

Men helt ärligt, bara lyssna på honom, det är helt underbart!



Av CECILIA - 7 april 2013 15:30

Det blev inget körande idag, utan jag stannar hemma istället!


Jag har precis kommit hem från min mormor, mamma och jag var och hälsade på en stund. Hade tänkt att städa lite här hemma och göra någon nytta. Frågan är om jag orkar.. haha!

 

Nikon D3100 AF-S NIKKOR 18-55mm

 


Av CECILIA - 7 april 2013 10:53

Det blir en sen frukost idag, alltid lika skönt att sova länge!


Kan inte fatta att det redan är söndag, jag vill inte till skolan imorgon!

Idag ska jag troligen ut och köra med några kompisar, det var ett tag sedan så det ska bli kul!



Ovido - Quiz & Flashcards