candersson ▲

Alla inlägg under november 2012

Av CECILIA - 25 november 2012 21:43

Har spenderat hela kvällen till att försöka se Breaking Dawn del 1, mitt internet inte velat samarbeta med mig över huvudtaget, men efter att ha börjat om filmen 3 gånger så har jag äntligen sett den! Nu har jag bara del 2 kvar!


Av CECILIA - 25 november 2012 12:54

Är det bara jag som längtar sjukt mycket till julen? Släkt, härlig stämning, god mat och inte minst alla paket! Längtar dock mindre till snön..


 

Av CECILIA - 24 november 2012 18:47

Äter mat med min pojkvän nu, mamma har stuckit på maskeradfest, fick hjälpa henne med att improvisera en hippie-look, lyckades rätt bra!


Av CECILIA - 24 november 2012 14:38

Stannade uppe sent inatt så jag är gaaaanska trött. Jag ska bara ta det lugnt idag och stanna hemma, har ingen lust att göra nått annat.


Av CECILIA - 23 november 2012 20:04

Är så himla glad! Min katt som varit försvunnen sen somras kom hem nu ikväll!

Nu sitter jag i soffan, kollar på X Factor och bara myser med alla djuren vi har här hemma!


Av CECILIA - 23 november 2012 15:11

Kollar på The simpsons och Family Guy, snart ska jag träna, är grymt taggad!


Av CECILIA - 22 november 2012 16:07

Dagens sysselsättning..




Av CECILIA - 21 november 2012 18:14

Sitter i soffan och har grymt tråkigt, mamma kom precis hem, vi ska laga

mat till oss innan det blir för sent.



Fick även en fråga i förra inlägget om var iPhoneskalen kommer ifrån. De är från society6, deras hemsida hittar du hääääär.

Ovido - Quiz & Flashcards