candersson ▲

Alla inlägg under november 2012

Av CECILIA - 16 november 2012 15:16

Fotade min katt för ett tag sen, hon älskar verkligen kameran, haha!


 

 

Nikon D3100 AF-S NIKKOR 18-55mm

Av CECILIA - 15 november 2012 16:20

Hejsan!

Sitter och äter keso, inte det godaste precis, men det får duga! Tycker ni om keso?

Försöker även klura ut en hemkunskaps -uppgift, den är inte lätt alltså, får snart spel!


 

Av CECILIA - 14 november 2012 15:12

Hej!

Sitter på mitt rum och kollar på TV, tänkte plugga lite hemkunskap men kom på att jag glömt boken i skolan, smart där!

Tänkte fota lite idag också innan det blir för mörkt ute..


Av CECILIA - 13 november 2012 15:30

Rubriken säger det mesta, sitter i soffan och myser med Etna, så himla söt hon är!

Ska faktiskt förstöra stunden och plugga lite engelska på mitt rum.
 Ni får ha det bra sålänge!


Av CECILIA - 12 november 2012 17:05

Sitter och kollar på Scrubs, älskar verkligen det programet! Ska på tävla idag vid sju, hinner plugga lite engelska tills dess. Fick köra hem i ösregn, inte så himla kul, snart ska jag ut igen, har ju en hund att ta hand om..


Av CECILIA - 11 november 2012 18:58

Jag var ju och besökte pappas grav idag, lämnade ett hjärta där och tände ett ljus, tyckte det blev rätt fint! Vad tycker ni?

Nu ska jag äta kina mat med mamma.



Av CECILIA - 11 november 2012 12:15

Sitter i soffan med hunden och myser, snart kommer mamma hem,

vi ska till pappas och morfars grav, det är ju farsdag.

Nu måste jag fortsätta att göra mig iordning!


Av CECILIA - 10 november 2012 12:37

Godmorgon! Eller snarare god eftermiddag..

Har gjort lite sysslor här hemma och har precis ätit upp min frukost, ikväll ska jag och mamma till en av hennes kompisar och äta.

Ni får ha en bra dag!

 


Ovido - Quiz & Flashcards