candersson ▲

Alla inlägg under november 2012

Av CECILIA - 9 november 2012 15:14

Slutade tidigt idag, riktigt härligt! När jag kom hem så stack jag ut och fotade lite, perfekt väder, trots att det är lite halvmulet!

Snart ska jag åka och träna, efter det kommer min favortikille hit. Vi ska nog kolla på en film och tjocka oss med godis, haha!


 

 

 

Av CECILIA - 8 november 2012 15:58

Har precis varit ute och fotat lite, ska göra klart min musikläxa nu också hade jag tänkt.

Sitter även och kollar på MTV, får lyssna på låtar därifrån eftersom jag knappt har någon tid kvar på min spotify, innan hade jag inte ens någon tidsgräns?! Min spotify är knäpp..


Av CECILIA - 8 november 2012 07:55

Smart som jag är ställer jag klockan en timme för tidigt.. Jag hade kunnat sova just nu!

Idag ska min klass och åttorna åka till Malmö och kolla på någon utställning, inte det roligaste kanske men hellre det än att ha lektioner, haha!


Av CECILIA - 7 november 2012 14:40

Härligt att sluta tidigt på onsdagar! Jag har inte fått några läxor, så jag ska träffa

kompisar lite senare idag.

Nu ska jag äta lite mat, mysa med hunden och glo på TV.


Av CECILIA - 6 november 2012 15:49

Så glad jag blev när jag hittade polkagrisar i skafferiet!

Ikväll åker jag, mamma och hennes kompis och äter på restaurang, hon fyller ju år idag!


 

 

 

Av CECILIA - 5 november 2012 16:13

Så himla gott med varma mackor och oboy när det är regnigt och trist utomhus!

Hur gärna jag än skulle vilja stanna hemma och mysa så måste jag träna om två timmar..


Av CECILIA - 4 november 2012 12:53

Här är lite bilder från igår, det var jättekul, god mat, trevligt folk med mycket dans och musik!


 

 

 

Av CECILIA - 3 november 2012 13:43

Jag tror inte att jag kan bli gladare just nu! Jag ska nämligen se Asking Alexandria i januari.

Det är bara 83 dagar tills jag ska få se (enligt mig) ett av världens bästa band!

JAG KAN INTE FATTA DET!


Ovido - Quiz & Flashcards