candersson ▲

Alla inlägg under november 2012

Av CECILIA - 21 november 2012 14:47

Det är ungefär en månad kvar till jul, längtar något otroligt!

Gjorde en slarvig, snabb bild igårkväll på vad jag önskar mig.

Vad önskar ni er?


Objektiv, iphoneskal i roliga färger och pengar.

Av CECILIA - 20 november 2012 15:16

Var ute lite snabbt och tog några foton, kunde knappt se någonting pga dimman som lagt sig. Varmt var det inte heller så jag gick in ganska fort, hade tänkt göra lite te, ta på mig mjukskläder och plugga lite Religion, har ändå inget annat för mig..


Nikon D3100 AF-S NIKKOR 18-55mm

Av CECILIA - 19 november 2012 15:01

Har lääänge velat ha en header som den jag har nu, har bara inte haft orken att göra en, men igår tog jag tag i det och gjorde en! Blev riktigt nöjd!

Vad tycker ni?

Av CECILIA - 19 november 2012 10:07

Vaknade faktiskt i hyfsad tid idag, vid nio -tiden.

Nu sitter jag och äter frukost och kollar på Punk'd, det är så himla kul, haha!

Har studiedag idag riktigt skönt med en extra dag ledig!


 


 


Av CECILIA - 18 november 2012 10:58

Vilket tråkigt väder! Grått och trist.. Trots det hade jag ändå tänk gå ut och fota lite, får snabba mig på för om en timme så kommer min pojkvän hit.


Av CECILIA - 17 november 2012 19:00

Provade på zumba idag, det var verkligen superkul! Varför har ingen släpat med mig på det tidigare? Jag blev iallafall riktigt tränings-motiverad!

Har ni testat zumba?

 


Av CECILIA - 17 november 2012 12:00

Nikon D3100 AF-S NIKKOR 18-55mm

Av CECILIA - 16 november 2012 19:30

Tänkte tipsa om en jättebra sida med supersnygga iPhone -skal!

Där finns även kläder och skydd till din macbook!

Sidan hittar du häääääär.


Ovido - Quiz & Flashcards