candersson ▲

Alla inlägg under november 2012

Av CECILIA - 2 november 2012 11:09

Hej på er!

Usch vad hemskt att vakna tidigt, klockan åtta på ett lov, det är kriminellt!


Nu sitter jag och väntar på att min Iphone ska laddas upp lite, sen sticker jag till en kompis. Imorgon ska jag fira mamma som fyller år på tisdag! Vi kommer vara på en restaurang med släkt och vänner, det ser jag fram emot!


Av CECILIA - 1 november 2012 18:00

Gjorde ett lite collage innan idag, tänkte lägga ut det här baraför att hålla bloggen uppdaterad!

HA EN BRA KVÄLL ALLIHOPA!


Av CECILIA - 1 november 2012 11:31

Hejsan!

Jag har så himla mycket att göra idag! Har redan varit på ett ärende inne i stan, nu är jag hemma och har precis ätit, jag ska också hinna välja kläder, skaffa hundpassare till på lördag, göra mig iordning och sen in till stan igen!


Ovido - Quiz & Flashcards