candersson ▲

Alla inlägg under februari 2013

Av CECILIA - 18 februari 2013 09:02

Jag ska ta bussen till Oscar idag vid elva, vi ska antagligen fota eller något sånt.

 

Till frukost idag gjorde jag en kiwi, melon och banan smoothie, det var ett tag sedan jag

gjorde det, så himla gott! Nu sitter jag vid TVn och kollar på MTV.

Av CECILIA - 17 februari 2013 17:53

Var i stan idag med mamma, handlade underkläder och en concealer, var även inne på apoteket och köpte Sinova för jag är fortfarande förkyld.


 

Trosor - Lindex / Concealer - Kicks

Av CECILIA - 17 februari 2013 10:31

Vaknade precis.

Med tanke på hur sent jag la mig inatt så borde jag ha vaknat i eftermiddag.

Jag och mamma ska in till stan idag för att handla lite, måste handla alla hjärtans dag

presenter i efterskott, haha!


Av CECILIA - 16 februari 2013 18:05

Jag kom hem från tävlingen för kanske en timme sedan.

Önskar faktiskt att jag inte var med för det gick verkligen dåligt och jag är superförkyld.

Nu ligger jag i sängen och kollar på MTV med lite kiwi och citron té.


Av CECILIA - 16 februari 2013 08:53

Nu blir jag snart hämtad för jag ska iväg och tävla.

Jag hade hellre legat i sängen och sovit, men jag har faktiskt ett helt lov på mig.

Nu måste jag packa ihop det sista!


Av CECILIA - 15 februari 2013 20:42

Underbara varg, du är så vacker.


weheartit

Ovido - Quiz & Flashcards