candersson ▲

Alla inlägg under februari 2013

Av CECILIA - 7 februari 2013 16:04

Jag orkar verkligen inte träna idag, men jag måste!

Jag ska få en platt mage till sommaren, förhoppningsvis, haha!

 

Laddade ner en app och ändrade några ikoner på min iPhone. Tyckte det blev ganska gulligt!





Av CECILIA - 6 februari 2013 17:29

Hittade detta på nelly.com. Vill så gärna klicka hem det!


Av CECILIA - 6 februari 2013 15:14

Nationella vad lättare än vad jag föreställt mig.

 

Nu sitter jag hemma med en kopp té framför TVn och laddar upp inför matteprovet imorgon.

Megan lockade mitt hår idag efter skolan, det är nog andra gången i hela mitt liv som jag har det lockigt, jag trivs inte med det och dels så fungerar inte min locktång.


Av CECILIA - 5 februari 2013 16:55

Har blivit helt beroende av "Nothing Like Us", såååå bra!

 


 


Av CECILIA - 5 februari 2013 15:22

Nu är jag änligen hemma. Denna dagen var hur tråkig som helst!

Nu ska jag kolla på TV och bara ta det allmänt lugnt.


Nikon D3100 / TAMRON AF 70-300mm F/4-5.6

Av CECILIA - 4 februari 2013 20:22

Nu ska jag och mamma äta kladdkakan som jag bakat, mums!

 


 


Av CECILIA - 4 februari 2013 15:48

Ganska lugn dag i skolan, jag hade inga jobbiga lektioner.


Vid femtiden ska jag ta bussen till träningen, är faktiskt taggad inför det, har inte varit det på senaste tiden. Ikväll ska jag bara ta det lugnt och plugga lite till nationella.


Ovido - Quiz & Flashcards