candersson ▲

Alla inlägg under februari 2013

Av CECILIA - 11 februari 2013 15:49

Jag hann inte lägga ut detta igår kväll så det kommer nu!

Av CECILIA - 10 februari 2013 11:38

Jag håller just nu på att göra mig iordning, jag ska nämnligen iväg till

pojkvännen och fira hans mamma.


Jeans & kavaj - Gina Tricot

Av CECILIA - 9 februari 2013 13:25

Jag har precis kommit hem från Kävlinge.

 

Nu ska jag sitta i soffan resten av dagen och kolla på TV eftersom

nätverket på mobilen vägrar samarbeta..


Jag har verkligen inga bilder på min data, måste ut och fota snart!

Av CECILIA - 9 februari 2013 11:30

Idag är ja och tävlar, så detta är det tidsinställt inlägg.


Detta är andra lördagen i rad som jag måste gå upp tidigt! JAG VILL KUNNA SOVA!

Jag uppdaterar mer när jag komemr hem.


Av CECILIA - 8 februari 2013 21:01

Jag sa i förra inlägget att det skulle komma upp en överraskning på bloggen.

Det blev en ny header! (tack Hanna!)


Av CECILIA - 8 februari 2013 15:27

Fredag igen, skönt att en till skolvecka är avklarad!


Denna vecka har jag haft mycket att stå i, en massa prov och inlämningar, men nu

är det fixat så nu ska jag njuta av helgen! Och snart är det lov, det ska bli så härligt! Eller vad säger ni? Har även en liten överraskning som ska upp på bloggen ikväll, glöm inte att kika in då!

 


Ovido - Quiz & Flashcards