candersson ▲

Alla inlägg under februari 2013

Av CECILIA - 3 februari 2013 11:42

Börjar dagen med en god frukost.

Jag har inga planer för idag, utan ska bara ta det lugnt. Vad ska ni göra idag?



Av CECILIA - 2 februari 2013 21:13

Har ätit supergod mat med mamma och pojkvännen.

Nu sitter vi i soffan och kollar på Melodifestivalen.






Av CECILIA - 2 februari 2013 16:58

Lite bilder från idag, jag glömde att fota när vi väl var framme, så de blev

bara bilder på färdet dit och tillbaka.


Det gick dåligt idag, men mitt gevär gick sönder igår så jag fick låna klubbens gevär, därav det dåliga resultatet, sen var man ju också ganska nervös.

Av CECILIA - 2 februari 2013 11:15

Jag är just nu i blekinge och tävlar, så detta är ett tidsinställt inlägg.

Att gå upp klockan fem på morgonen för att sätta sig i en bil i 3 timmar är ingen höjdare precis! Jag kommer säkerligen updatera mer när jag kommer hem.


Av CECILIA - 1 februari 2013 14:40

Freeeeeeedag!

 

Äntligen, slippa skolan i två dagar, men jag kommer inte få någon sovmorgon. Jag ska upp klockan fem imorgonbitti eftersom jag ska tävla i bleking. Nå ja, inga sura miner för det. Nu ska jag ut med hunden så att jag kan åka och träna.

 


Ovido - Quiz & Flashcards