candersson ▲

Alla inlägg under februari 2013

Av CECILIA - 15 februari 2013 15:28

Om en timme tar jag bussen in till stan för att träna. Imorgon ska jag tävla för tredje lördagen i rad, det ska bli så skönt med en hel veckas lov så att jag kan få sova!


Min katt lekte modell i onsdags.

 

Av CECILIA - 14 februari 2013 20:09

Idag fick klassen sina klasströjor. De är inte det snyggaste jag sett, men den fungerar

som en söndagsmys -hoodie, haha!


     

Av CECILIA - 14 februari 2013 16:04

Jag har fortfarande ont i huvudet, jag är så trött på det nu! Jag vill egentligen bara sova, men jag måste läsa ett antal sidor i NO boken. JAG VILL INTE!


 

Av CECILIA - 13 februari 2013 14:28

Nikon D3100 / TAMRON AF 70-300mm F/4-5.6

 


 

     

Av CECILIA - 12 februari 2013 19:33

Bakade lite scones innan idag för att komma på bättre humör.

Ikväll när House börjar så ska jag och mamma äta några, hoppas verkligen dom blev bra,

de ser bra ut iallafall, haha!


Nikon D3100 / TAMRON AF 70-300mm F/4-5.6




Av CECILIA - 12 februari 2013 16:11

Jag har inte alls mått bra idag.

Redan imorse hade jag huvudvärk och var täppt i näsan. Jag har så himla ont i huvudet, jag tror jag håller på att få en rejäl bihåleinflammation. På bussen hem höll jag på att somna, så

trött är jag! Nu ska jag dricka té, äta en massa frukt och bosätta mig i soffan.

Jag har verkligen inte råd till att bli sjuk nu!



Av CECILIA - 11 februari 2013 20:54

Jag har precis kommit hem från skyttet. Jag sköt skåneserien och vi vann!

Så himla härligt med tanke på att jag fått tillbaka mitt gevär från lagningen.


Nu ska jag duscha och gå ut med hunden, sen ska jag sova för jag är såååå trött!


Ovido - Quiz & Flashcards