candersson ▲

Alla inlägg under maj 2013

Av CECILIA - 26 maj 2013 11:30

Idag är det morsdag!


Jag vaknade jättetidigt idag och gav mamma sin morsdagspresent, en liten låda med konfektyr. Tyckte de var så söta, haha!



Av CECILIA - 25 maj 2013 16:54

Jag hatar egentligen att ha uppsatt hår, trivs inte alls med det, men för

omväxlingens skull så har jag det så idag!

Började med att göra en inbakad fläta och sedan göra en "knorr". Jag tycker det är jättesvårt att göra inbakad fläta på sig själv, man får också riktigt ont i armarna!


Jag har hunnit göra ganska mycket idag, har varit i stan och handlat och tagit ut kattungarna utomhus för första gången, haha så söta de är!

Nu ska jag ta det lugnt och kolla på Underemployed.


Av CECILIA - 25 maj 2013 11:13

Jag trodde inte det var lördag idag! Jag nästan sprang upp när jag märkte att det stod lördag på mobilen, haha!


Jag sitter just nu och äter frukost medan Hollywood Hights är på TVn, jag älskar det programmet! Senare idag måste jag in till stan för ett ärende. Hade hellre velat sova här hemma..


Av CECILIA - 24 maj 2013 16:53

Gud vilken stressig vecka det har varit!


Har pluggat som en idiot hela veckan och ännu mer plugg väntar nu i helgen. Jag hade två prov idag i NO och idrott, det märktes att jag hade pluggat för det gick faktiskt rätt bra!

Nu har jag bara två inlämningsuppgifter som ska inte nästa vecka, jag ska arbeta med dom idag och i helgen. Betygen sätts på torsdag nästa vecka och det känns jättebra (eller inte), jag är riktigt nervös! Men jag vet att jag har höjt mig i några ämnen, sån tur är!


Av CECILIA - 24 maj 2013 14:30

Jag använder en Body Soufflè från Oliv Naturell och den gör huden verkligen hur len som helst! Den är fuktgivande, innehåller C-vitaminer, antioxidanter och skyddar huden från fria radikaler.



Oliv Naturell har en hel serie med olika produkter och jag har använt en del av dom, t.ex deras shampoo och balsam. Jag klagar verkligen inte över produkterna, de är riktigt bra!

Av CECILIA - 23 maj 2013 15:32

Nikon D3100 / TAMRON AF 70-300mm F/4-5.6

 


Av CECILIA - 22 maj 2013 14:05

Om några immar blir jag hämtad.


Jag, pojkvännen, hans bröder och deras flickvänner ska se Fast And Furious 6 på bio, det är premiären så det ska bli kul!



Ovido - Quiz & Flashcards