candersson ▲

Alla inlägg under maj 2013

Av CECILIA - 6 maj 2013 16:15

Det känns som om det var år sedan jag bloggade (med tanke på att alla helgens inlägg var tidsinställda)! Men nu är jag tillbaka!


Om någon timme ska jag iväg och träna, ska äntligen få skjuta utomhus igen, det är riktigt härligt väder alltså! Som jag längtat! Jag hade också tänkt att dammsuga hela huset, ska överraska mamma, haha!


 

Bild från Valborg

Av CECILIA - 4 maj 2013 17:45

Nikon D3100 / TAMRON AF 70-300mm F/4-5.6

 


 


Av CECILIA - 4 maj 2013 11:45

Leta runt på youtube och hittade denna videon med Dan, Jack och Finn.

Jag tycker de är för roliga! Och de är ju grymt snygga också, haha!


Av CECILIA - 3 maj 2013 17:41

Sitter och skriver en uppsats om Buddhismen som ska vara inlämnad på onsdag.


Jag har skrivit 2 utav 6 punkter som måste finnas med i texten, det känns som att jag kommer skriva ut hela min skrivbok! Det finns verkligen hur mycket som helst att skriva! Jag har alltid varit intresserad av religion, man kan väl säg att det är ett av mina favoritämnen i skolan.


Jag ska bara skriva några meningar till sen pausar jag i pluggandet och drar till en kompis!


Av CECILIA - 3 maj 2013 15:30

Heeeeeeeeeeeelg!


Äntligen kan jag få sova ut på morgonen! Idag ska jag till en kompis och sova där, imorgon ska jag till pojkvännen och få se hans nya hund, det ska bli så kul!

Jag ska fixa några tidsinställda inlägg till er ifall jag inte har någon tid att blogga!


Av CECILIA - 2 maj 2013 18:05

Gjorde klart min drömfångare på slöjden i tisdags.


Det blev absolut inte den snyggaste jag sett, men jag blev ändå ganska nöjd, har

ju trots allt aldrig gjort en drömfångare förr.




Av CECILIA - 2 maj 2013 15:58

Det var så himla fint väder igår, så vi bestämde oss för att grilla.


Vilken tur att pojkvännen var här så han fick sköta grillen, jag hade nog annars satt fyr på hela huset.. Det blev iallafall hur gott som helst, baconlindade kycklingfiléer med ost, potatissallad och vanlig sallad. MUMS!

 


 


Ovido - Quiz & Flashcards