candersson ▲

Alla inlägg under maj 2013

Av CECILIA - 21 maj 2013 15:20

Hej på er!


Kom hem från skolan för kanske 20 minuter sedan. Jag har jättemycket skolarbete denna och kommande vecka, på torsdag har vi glosor, två prov på fredag och två inlämningsarbeten nästa vecka.. Så nu ska jag bänka mig i soffan med NO-boken och en stor skål flingor!


Av CECILIA - 20 maj 2013 19:37

Lägger upp några bilder som jag tog i lördags när jag var på Denises konfirmation!


Nikon D3100 / TAMRON AF 70-300mm F/4-5.6

 


 


 


 


 


 


 


Av CECILIA - 20 maj 2013 16:02

Ännu en jobbig måndag.


Jag hatar verkligen måndagar, vi går till halv fyra då! Nu sitter jag iallafall och läser igenom några anteckningar inför NO-provet på fredag.

Har även gjort mig en skål flingor och hällde på några blåbär, mums!


Om en timme åker jag och tränar, får se om det går bra med tanke på hur ont jag fick i handen igår på tävlingen, jag sköt dubbelt så mycket som jag brukar!



Av CECILIA - 19 maj 2013 07:04

Godmorgon på er!


Idag fick man stiga upp tidigt för jag ska tävla om några timmar! Att vakna halv sju på en söndag är väl inte det roligaste som finns, men

detta blir min första korthållstävling för i år, så det ska bli kul!


Tror inte att uppdateringen kommer bli den bästa idag, jag ska nämligen till kyrkogården senare för idag är det ett helt år sedan min pappa gick bort.

Mamma och jag ska dit och lägga några blommor och tända ett ljus.


Av CECILIA - 18 maj 2013 16:30

Nikon D3100 / TAMRON AF 70-300mm F/4-5.6

 


Av CECILIA - 18 maj 2013 09:18

Jag hade jättekul igår!


Vi fick äta god mat och vi skratta en hel del, tur att jag har så härliga vänner!

Lite synd att alla inte kunde komma..


Idag ska jag på min kompis konfirmation, jag ska åka till kyrkan med hennes familj och efteråt ska vi hem till henne med hennes släkt! Jag ska bara fixa håret, sen är jag redo att dra!




Av CECILIA - 17 maj 2013 15:01

Har precis stigit ur duschen.


Jag ska nämligen iväg till en kompis ikväll och fira hennes födelsedag med några andra kompisar. Tror dock inte att jag kommer stanna så länge, måste upp tidigt dagen efter för då ska jag på konfirmation. Sen på söndagen så ska jag tävla, hela helgen är fullpackad, haha!


Nu ska jag kolla klart på Hollywood Heights och börja göra mig iordning!

Av CECILIA - 16 maj 2013 21:05

Sitter och äter mammas supergoda rabarber cheesecake

och kollar på Eurovision Song Contest.

Undrar vilka konstiga människor som ska vara med denna gången, haha!

Har ni någon favorit?

 


 


 


Ovido - Quiz & Flashcards