candersson ▲

Alla inlägg under maj 2013

Av CECILIA - 16 maj 2013 15:14

Pojkvännen har precis kommit hem till mig.


Tänkte passa på att lägga ut några bilder på hans hund Rolly som

jag fotade för någon vecka sedan.


Nikon D3100 / TAMRON AF 70-300mm F/4-5.6




Av CECILIA - 15 maj 2013 17:24

Just nu sitter jag i TV-rummet och pluggar.


Jag har nämligen två nationella prov imorgon och ett glosförhör, jättekul..

Om en stund ska jag ut på långrunda med hunden, har ändå inget annat för mig, när jag kommer hem ska jag plugga lite till tror jag!


Av CECILIA - 15 maj 2013 14:23

Tänkte lägga upp bilder från korthållsskyttet.


Jag tog ju med kameran dit och fotade lite så att ni skulle få se vad det är

jag sysslar med, haha.


Nikon D3100 / TAMRON AF 70-300mm F/4-5.6

 


 


 


 


 


 


Av CECILIA - 14 maj 2013 15:24

Ikväll är det Trycket som gäller.


Alla niondeklassare i kommunen måste dit, jag måste dock säga att en hemmakväll framför TVn lockar mer.. Men man behöver bara stanna där i två timmar!

Nä, nu ska jag inte klaga, vi börjar ju trots allt tjugo över tio imorgon och slutar efter tre timmar!

Nu ska jag ta något litet att äta och börja göra mig i ordning!


Av CECILIA - 13 maj 2013 16:35

Om en liten stund åker jag och tränar.


Denna gången ska jag inte glömma kameran (vilket jag gjorde förra gången)! Jag har precis gjort två knäckemackor som jag ska äta innan jag blir hämtad, en med ost och gurka och en annan med avocado, mums!


Av CECILIA - 12 maj 2013 17:02

Ska ut med min hund nu sen drar jag iväg till min kompis.


Ska sova över hos henne för vi har studiedag imorgon, så himla skönt med en till ledig dag!

Nä, nu väntar hunder på mig, haha!


Av CECILIA - 12 maj 2013 11:54

Ännu en dag med fint väder!


Jag hade faktiskt tänkt gå ut och lägga mig i hängmattan, men innan jag kan göra det måste jag in till stan och fixa en sak. Nu ska jag snabbt äta upp min frukost och börja göra mig iordning.


Ovido - Quiz & Flashcards