candersson ▲

Alla inlägg under maj 2013

Av CECILIA - 11 maj 2013 17:45

Jag älskar sånna här videos, jag tycker de är så himla roliga!




Av CECILIA - 11 maj 2013 12:15

Nikon D3100 / TAMRON AF 70-300mm F/4-5.6

 


 


 


Av CECILIA - 10 maj 2013 14:25

Byxorna och tröjan är från Vero Moda

Av CECILIA - 10 maj 2013 10:05

Börjar dagen med kesella.


Bad mamma köpa hem några stycken, jag har blivit helt beroende av det!

Idag ska jag bara ta det lugnt, möjligtvis fota lite, vi får se helt enkelt!


Av CECILIA - 9 maj 2013 15:55

Gud vad trött jag är! Skulle egentlligen vilja sova en stund, då kommer jag

adrig orka vara vaken ikväll.


Jag hade faktiskt tänkt gå ut och ta några bilder (om jag orkar dvs). Senare ska jag och pojkvännen kanske sätta upp hängmattan, jag kommer antagligen bo i den för den är så himla skön! Det hänger även ner nät runt omkring så man slipper alla myggjävlar och annat sånt skit, haha!


Av CECILIA - 9 maj 2013 09:45

Godmorgon på er!


Jag och pojkvännen fick stiga upp tidigt idag för vi ska nämligen stå på loppis (haha..)

Behöver verkligen få sålt en massa saker som bara ligger och skräpar här hemma och jag är även i stooort behov av pengar, hehe.


Av CECILIA - 8 maj 2013 14:29

Här är några av mina favoritparfymer!

De doftar jättegott allihopa, de är några parfymer som jag verkigen rekomenderar!


1. Beyoncé - Midnight Heat / 2. Christina Aguilera - Red Sin / 3. Victoria Secret - Hello Darling


Av CECILIA - 7 maj 2013 14:53

Det blev ingen träning igår.


Tiden räckte inte till, så vi ska helt enkelt åka dit idag igen. Jag ska börja skjuta med rem nu, lite pirrigt faktiskt men det ska nog gå bra, jag fick ju testa remmen igår och

det kändes ganska stabilt.


Jag ska faktiskt ta med mig kameran dit, tänkte fota lite och kanske lägga ut bilderna här så ni får se vad det är jag snackar om, haha!

Innan jag drar iväg och tränar så ska jag städa lite snabbt här inne, typiskt när det är så fint väder ute!


Ovido - Quiz & Flashcards