candersson ▲

Alla inlägg under juni 2013

Av CECILIA - 24 juni 2013 16:15

Som ni ser så har jag ändrat header!


Jag kände att min blogg behövde fräschas upp nu inför sommaren. Tyckte att denna headern var somrigare och mycket mer färgglad om man jämför med den förra!

Vad tycker ni?

 


Av CECILIA - 24 juni 2013 13:02

Hej på er!


Jag och Timmy kollar just nu på TV, det är nästan för varmt för att vara inne men när vi väl går ut så är det nästan för kallt!

Ikväll ska jag träna, Timmy får hänga med, hoppas det slutar blåsa tills dess..


Min överraskning kommer även komma upp lite senare under dagen!


Av CECILIA - 23 juni 2013 21:19

Jag och pojkvännen kollar på film och äter jordgubbar i chokladfondue, så gott!

Jag fick chokladen och chokladfondue-tillbehören i födelsedagspresent, detta är en

perfekt kväll för att använda det!


Jag har även en överraskning som kommer att komma upp här på

bloggen imorgon, så håll utkik!


Av CECILIA - 23 juni 2013 13:13

Nikon D3100 / TAMRON AF 70-300mm F/4-5.6

 


Av CECILIA - 22 juni 2013 15:15

Förlåt för den sena uppdateringen!


Jag har haft fullt upp hela dagen, det började med att jag och mamma åkte hem från där vi firade midsommar, sen stack jag och min kompis ut för att fota, jag kan kanske lägga upp några bilder sen. Nu ska jag iväg till min mormor, så jag hinner faktiskt inte skriva så mycket mer nu!


Av CECILIA - 21 juni 2013 14:30

Glad midsommar på er!


Jag älskar denna dagen, vädret och de sena kvällarna, så härligt!

Ikväll ska jag och mamma åka till några kompisar och fira midsommar där. Vi ska stanna där över natten så jag måste fixa ett tidsinställt inlägg!

Nu ska jag packa, gå ut till kattungarna och göra en blomsterkrans av alla blommorna som jag plockade igår!


Av CECILIA - 20 juni 2013 16:45

Idag var jag och pojkvännen inne i stan och handlade blommor inför imorgon. Det fick bli två buntar blåklint och två buntar nejlikor. 

 

Vi stannade även till på vägen och plockade några vita och röda blommor också, jag tyckte att det kunde passa bra i en midsommarkrans!


Av CECILIA - 20 juni 2013 10:53

Börjar dagen på det bästa sättet, med en god frukost!

Fingor och varma mackor, kan det bli bättre?

När jag väl ätit upp frukosten så ska jag och pojkvännen ta oss in till stan, mamma

bad mig handla några blommor.


Ovido - Quiz & Flashcards