candersson ▲

Alla inlägg under juni 2013

Av CECILIA - 19 juni 2013 14:00

Tidsinställt inlägg.


Igår kväll blev jag hämtad av Timmy, min hund fick hänga med! Man kan väl säga att det är fullt hus hos honom, vi är runt sex personer och tre hundar!


Av CECILIA - 18 juni 2013 11:17

Nikon D3100 / TAMRON AF 70-300mm F/4-5.6

 

 

Av CECILIA - 17 juni 2013 21:35

Hemmaodlade jordgubbar med vaniljglass, mums!!


 

Av CECILIA - 17 juni 2013 14:28

Gud så härligt väder det är ute!


Det har regnat och åskat nu i några dagar men nu har solen äntligen hittat hit! I och med att det är så fint väder så ska jag vara utomhus, jag ska bl.a plocka jordgubbar och vara ute med kattungarna. Jordgubbar och kattungar är typiska sommartecken! Varför kan det inte vara sommar året runt?


Av CECILIA - 16 juni 2013 14:30

Här är presenterna jag fick från när släkten var här och firade mig!

 

           

 

Jag fick en sarong, chokladpraliner, en platt -och locktång, pengar, presentkort, koppar, en skål och ett linne. Jag är supernöjd med allt!

Av CECILIA - 15 juni 2013 15:29

Imorgon ska jag ju åka och tävla i Ystad.


Förra året så vann jag hela tävlingen men i år så ska jag skjuta med rem, det kommer nog inte gå lika bra men jag får hoppas på det bästa. Pojkvännen åkte precis hem så nu sitter jag här hemma och taggar inför imorgon!

Jag ska även fixa ett tidsinställt inlägg som ska komma upp under morgondagen.


Av CECILIA - 15 juni 2013 11:03

Nu har jag äntligen sommarlov!


Jag skulle egentligen sommarjobbat idag men det blev inte av, jag ska istället göra några ärenden. Pojkvännen är här så han får hjälpa mig, haha! Annars så ska vi nog bara ta det lugnt och njuta av sommarlovet. Tyvärr så måste jag stiga upp jättetidigt imorgon, jag ska nämligen tävla.. Det värsta är att jag ska tävla mot pojkvännen, jag måste vinna över honom!!


Ovido - Quiz & Flashcards